dilluns, 13 de febrer del 2012

CURSA CARNESTOLTES DE PUIGVERD DE 10 KM

Ahir al mati vam anar a Puigverd de Lleida a fer una cursa mixta de 10 km. Del club vam anar-hi L'Albert i la Lidia, el Marc, la Jessi i jo. Vam marxar de Berga amb -9º. Sabiem que a Lleida fa fred, pero dins el cotxe amb el sol que feia no ens pensavem que en arribaria a fer tant. En arribar al poble hi havia una temperatura de -6º, faltava una hora per la cursa i ja es preveïa que seria molt freda. En el moment de la sortida no sabia si hi havia corredors forts ni com seria la cursa, m'havien dit que hi havia una pujada en el km 5 que durava un km. Vam parlar amb el Miguel Angel de la Joventut Atlètic de Sabadell (nou company a la lliga championchip.cat) de intentar puntuar alt per ajudar al equip a pujar posicions. La sortida i des del primer moment un noi del mollerussa es va escapar, pensavem que seria el tipic que surt molt fort i despres peta, aixi que nosaltres ens vam quedar i formar un grup, anaven dos corredors mes endavant i nosaltres vam formar un grup de uns 5 corredors. En el primer km ja estaven les distancies agafades, el primer no cedia, dos corredors anaven junts un tros mes endavant i nosaltres anavem amb el nostre grup que ja era de 4 corredors. El primer km vam donar una volta per el poble i despres vam sortir per una carretera estreta. En el km 2 i degut el fort costipat que portava a sobre i que m'havia afectat els ultims dos dies, em vaig despenjar del grup i del company, em costava respirar i aixo que no anavem a un ritme molt fort ja que anavem per sobre de 3:30 quan el ritme que acostumo a portar en cursa es per sota. Per tant em vaig quedar en solitari, hi havien rectes molt llargues i podia anar seguint la cursa, el primer ja portava bastant aventatge, el segon, terçer i quart també portava bastant avantatge entre ells, llavors anaven el 5é i el Miguel Angel junts i jo un tros mes endarrera en solitari. En el km 4 em va atrapar el meu company d'equip, el Marc, es va quedar una estona amb mi i abans d'arribar el km 5 es va tornar a despenjar. En el km 5 començava una forta pujada de un km que es veia tota abans de començar-la amb un arc a d'alt de tot i l'avituallament. Vaig patir moltissim, pensava que em tindria que parar ja que em costava molt respirar. Abans d'arribar a d'alt de tot em va agafar un grup de uns 6 corredors que entre ells hi anava el Marc i l'Albert del club. Em van avançar i just passar l'arc i l'avituallament eren 4 km de baixada fins la meta on es podia correr molt ràpid. Em vaig recuperar molt bé i em vaig quedar mig km a darrera l'Albert, un corredor del grup s'estava escapant, el grup es va trencar i en el km 7 vaig decidir donar-ho tot. Era tot terreny favorable, jo nomes pensava que si venia un "repexó" em moriria. La distancia amb el corredor de davant anava disminuïn pero no lu suficient per atrapar-lo. Vaig deixar endarrera al grup i vaig fer tota la baixada a ritme de 3 pelat. Al final vaig entrar el poble, quedaven pocs metres per arribar i el ritme era tant fort que no veia la possibilitat d'apretar mes per avançar al corredor de davant. Finalment vaig entrar en la 8a posició de la general amb un temps de 35:52 (mitjana de 3:35 el km) i 4t de la meva categoria, el de davant va ser el que em va pendre la plaça del podi per 7 segons. L'Albert Llorens va entrar a la 10a posició amb un temps de 36:14 i el Marc Valdes en la 12a posició de la general i 1e de la seva categoria amb un temps de 36:59. El Miguel Angel de la JAS va entrar en la 6a posició de la general amb un temps de 35:21. La Lidia Pons va quedar en la 246a posició de la general amb un temps de 50:28 i 19a de les dones. Vaig puntuar 95,92 punts (de 100) a la lliga sumats als 97,31 del Miguel Angel li donen a la Joventut Atlètica de Sabadell una empenta per anar escalant posicions. Jo segueixo corrent per el club Atlètic Berga, pero a la lliga correré per la JAS degut a que el club atlètic Berga no som prous perfer equip. Els parcials al km van ser: 3:18, 3:31, 3:36, 3:42, 3:48, 4:31, 3:39, 3:09, 3:11, 3:25. Ara a seguir entrenant i no fare mes curses fins el Març. Salut i km's!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada