diumenge, 25 de setembre del 2011

2A COLLBATONINA

Aquest Dissabte a la tarda vaig anar a fer la 2a Collbatonina a Collbató de 10 km. Despres d'estar tota la semana parat recuperant la lesio del genoll des de Dijous que ja no em feia tant mal, el dia de la cursa no em feia res de mal, per tant vaig pensar que ja estaria recuperat. Vaig pecar de INPACIENT!! Ja que al km 3 em va fotre una bona punxada just on m'havia fet mal que em vaig preveure el pitjor. Com ja estava casi a mitja cursa i anava be vaig acabar la cursa.

Vaig estar escalfant amb el Antonio Sevillano (un germà gran per mi) vam estar xerrant ja que feia bastant temps que no ens veiem. Durant l'escalfament no vaig notar res que em fes precentir que em feria mal ni cap recaiguda per tant estava bastant motivat. Vaig fer una bona sessió d'estirament, tot anava perfecte. Vaig anar cap a la sortida, un cop d'ull als contricants i em trobava perfecte per estar a davant. Tret de sortida i ràpidament ens posem amb l'Antonio al cap davant del grup, quan portavem uns 500 metres s'escapen 2 corredors, l'Antonio els coneix i em diu que tranquil, jo com soc un "cul inquiet" i veient les bones sensacions nomes em vaig aguantar uns 200 metres i en veure que s'escapaven vaig anar a per ells, no vaig tardar res en arribar a darrera seu. Anavem els 3 escapats i jo anava molt comode a darrera seu, al seu ritme. Quan sortiem del poble vaig fer un cop d'ull endarrera, el grup de darrera s'havia partit i només venia l'Antonio tivant fort, jo sabia que ens atraparia ja que el ritme que portavem nosaltres no era molt alt. Una pujada de mes d'un km seguida per asfalt per acabar sortint del poble va despenjar a un corredor i ens vam quedar un noi del Olesa i jo a davant de tot. En agafar al cami i deixar l'asfalt tot en pujada ens va atrapar el Antonio, ell portava un ritme bonissim i ens hi vam intentar agafar. En el km 3 vaig sentir una forta punxada al genoll que tenia lesionat i vaig veure que les coses no anaven be, pero veient que estavem escapats els 3 primers i portavem un bon troç als altres corredors no vaig volgué parar, ja que hi havien possibilitats de guanyar la cursa. Però nomes vaig poder aguantar un km més, les punxades eren mes fortes i vaig tingué que baixar el ritme, em vaig despenjar dels 2 de davant i em vaig desmoralitzar molt ja que el meu cos podia i volia estar allà davant pero el meu genoll estava malament. Al km 5 em va atrapar un corredor, em vaig intentar agafar amb ell però el genoll no estava d'osties i no vaig poder seguir el seu ritme, cada vegada que volia apretar mes no podia aguantar-ho gaire estona. Al km 7 on comença la baixada encara veia els 3 primers de lluny pero cada vegada perdia mes troç, vaig mirar endarrera i vaig veure que venia algun corredor, anava en aquells moments 4t i no volia baixar del podi dels 5 primers de la general. La baixada que era de 3 km finals per cami i es podia correr bastant vaig tingué que estar frenant-me tota l'estona, una baixada que podia haver fet a 3 pelat al km la estava fent entre 3:20 i 3:35. Sabia que no podia baixar mes el ritme sino perdria la posició i al km 8,5 em va atrapar un altre corredor, vaig aguantar que no se'm escapes i al km 9 al entrar el poble em vaig col·locar a davant, vaig tencar els ulls del mal que em feia el genoll i vaig fer un ultim km apretant al maxim. Finalment vaig acabar en la 4a posició de la general amb un temps de 37:09. La cursa la va guanyar el meu company Antonio Sevillano per qui estic molt content de la seva victoria. Jo vaig baixar el temps de l'any passat que era de 38:14 en aquesta cursa, pero em vaig quedar em un mal gust de boca ja que si no m'hagués fet la gitza el genoll estic segur que hagués estat amb l'Antonio lluitant per la victoria ja que les curses que fem sempre anem junts. Ara estic lesionat, he anat a urgencies i m'han dit que tinc BURSITIS ROTULIANA i que tinc que estar uns 10 dies parat totalment sense fer res i llavors intentar tornar molt molt suau a trotar i fer una mica de bicicleta. Aixi que estic una mica desmotivat ja que quan millor em trobava les lesions no em deixan seguir progressant. Espero que sigui només aquesta semana parat i es recuperi haviat el genoll per poder tornar el mes haviat i no perdre la forma. Els parcials al km van ser: 3:38, 3:19, 3:54, 3:58, 4:13, 4:11, 4:05, 3:35, 3:26, 3:25. Salut i km's!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada