diumenge, 18 de setembre del 2011

CURSA MEMORIAL ISANTA DE 3 KM (BERGA)

Aquest Dissabte vaig fer la cursa memorial Isanta de Berga de 3 km. Es una cursa on hi ha molt poca participacio, em sembla que vam ser en total 24 participants i on es fa sense cobrar res a ningu, ja que es una acte mes del Memorial Isanta que es fa cada any on hi han mes esports a practicar durant aquest cap de setmana. Vaig anar-hi escalfant des de casa ja que la sortida era al col·legi Santa Eulalia i com el recorregut passava per sota de casa meva el vaig fer al revès per veure les marques de on es passava exactament. L'escalfament el vaig fer acompanyat del Gerard, també del club atletic Berga. Durant la setmana pasada vaig patir una lesio al tendó del genoll esquerra que em va fer estrenar molt malament ja que el dia que vaig poder entrenar em feia molt mal i vaig decidir anar al fisio i per tant Dijous i Divendres vaig estar parat sense poder entrenar nomes em gel. Però degut a que nomes eren 3 km i que marxava tot el cap de setmana a Llavorsí a fer activitats d'aventura i no correria cap cursa aquest cap de setmana vaig veure amb bons ulls anar a fer aquesta cursa al costat de casa. En arribar al punt de sortida ja començava a notar timides punxades que em feien patir el pitjor, ja que haviam anat molt tranquils durant l'escalfament per intentar escalfar-ho bé i que no em fes mal. En el moment de la sortida no em feia mal res. Nomes sortir el Gerard ja es va escapar aprofitant que era el seu terreny corriol amb baixada fins arribar a la casa de sobre del camping. Alla jo anava pocs metres darrera seu en segon lloc i just darrera meu anava el Xavi Batriu, que junt amb el Gerard semblava que serien els meus rivals a batre si volia guanyar. A la baixada direcció a les Dominiques per asfalt ja em vaig posar al costat del Gerard. Al arribar a les Dominiques vaig canviar una mica el ritme en veure que anavam sols em el Gerard i el vaig deixar ràpidament, el genoll no em feia gaire mal i el podia aguantar be. Vam passar pels carrers de Santa Eulalia on la poca gent que hi havia ens mirava extranyats ja que no sabien ni que es feia una cursa. En arribar a la rotonda del institut vaig fer una timida mirada en darrera per veure que estava tot controlat i per començar a disfrutar de la victoria. Vaig guanyar la cursa amb un temps de 11:05 completant els 3 km a un ritme mitjà de 3:43 el km. El meu pare també va correr i va quedar 1e de la seva categoria. Just en acabar la curs a ja vaig notar que les coses eren pitjors del que em pensava i que la lesió del genoll em donaria bastants mals de cap. Vaig fer la 3a cursa de la nova temporada 2011-2012 i la primera victoria de la temporada. Ara a intentar curar el genoll i poder tornar a entrenar sense cap problema ja que s'acosten curses on m'agradaria estar al 100%. Ara la setmana que bé si el genoll m'aguanta anire a fer la Collbatonina el Dissabte a la tarda de 10 km per la falda de Montserrat i el Diumenge anire a fer la Vallhonesta a SAnt Vicenç de Castellet de 13,5 km de muntanya. Salut i km's!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada