dissabte, 12 de novembre del 2011

CROS SANTA MARGARIDA I ELS MONJOS DE 10 KM

Aquest matí he anat a fer el Cros de Santa Margarida i els Monjos de 10 km. Feia molt temps que no feia un cros i tenia ganes de tornar a reviure les sensacions d'un cros en estat pur. En arribar al lloc de la cursa i veure per on passava el recorregut he vist ràpidament que m'ho passaria molt be pero tambe a la vegada acabaria amb les cames destrossades del recorregut de fang, herba, terra, poc asfalt i pujadetes i baixadetes amb curves com paelles tipiques del cros. La sortida es feia del camp de futbol que tenia gespa artificial. Tenia pensat anar amb l'Antonio Sevillano que es el meu company de curses, ja que tots dos anem demà a fer la mitja de Ripoll que també la vui intentar fer amb ell. A la sortida ràpidisima m'he trobat al grup capdavanter, pero al km 1 he notat que el ritme era bastant passat i he decidit posar-me al meu ritme, me girat i tenia l'Antonio a pocs metres meus, l'he animat pero avui no era el seu dia ja que al km 2 ja perdia mes troç amb mi i he decidit fer la meva. Com que eren dos voltes de 5 km, he passat per la meta amb 18:32, per tant la cosa aniria per sobre dels 37 minuts. He passat en la 11a posició, i la segona volta he avançat a 3 corredors, jo he portat tota l'estona el mateix ritme entre 3:40 i 3:50 mes o menys. Les sensacions han sigut bonissimes en tot moment i he entrat a la meta a la posicio 8é de la general amb un temps de 37:24 (18:32-18:52). Molt satisfet de com ha anat la cursa i amb ganes de mes, ara a descansar i demà em toca la mitja de Ripoll que s'ha convertit en un clàssic dins el meu calendari de curses i que espero poder acostar-me al temps de l'any passat que va ser 1:20:55, la ultima mitja que vaig fer va ser al Abril la mitja de Cunit i tambe vaig fer 1:20, aixi que espero poguer aguantar el ritme per aconseguir-ho tot i les lesions i la falta de km que porto. Salut i km's!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada