diumenge, 27 de novembre del 2011

CROS SOLIDARI PER LA SALUT MENTAL DE SANT BOI DE 6,7KM

Aquest matí, després d'haber dormit unes 3 hores ja que ahir vam anar de despedida de solter del Carrillo que se'ns casa la semana que be, hem anat a fer el cros solidari de Sant Boi. Tenia ganes de fer un cros ràpid i nomes arribar he anat a escalfar fent els 3 circuits que ens trobariem en la cursa i he vist que es podia anar molt ràpid, nomes em feia falta que m'aguantessin les forces. He anat cap a la sortida i he estat parlant amb el Campió d'Espanya de 100 km el Ricard Verge que es de Sant Boi i per tant corria a casa, també hi havia el Antonio Sevillano un crack tant com a corredor i com a persona, a part de bastanta gent coneguda. M'ha agradat la idea de passar 6 o 7 vegades per davant de la sortida, aixi la Jessi em podia veure i animar mes cops. Feiem 1a volta al A, 3 al B i 3 al C. Nomes sortir m'he col·locat al capdavant i he anat mirant als corredors que tenia al costat que no se'm escapessin. Despres de acabar la volta al circuit A, el Ricard se'm ha escapat uns metres, l'he intentat seguir, pero he vist que no era el meu ritme i per tant l'he deixat estar, m'he quedat al grup i a mitja volta del circuit B m'he trobat molt be i he fet un canvi de ritme marxant del grup que anavem uns 5 o 6 corredors. Ràpidament he avançat al Ricard i m'he col·locat en 1a posició de la carrera, no m'ho creia pero el cos em responia. He començat la segona volta al circuit B i he començat a doblar corredors. Al començar el circuit C (el mes llarg), he començat a notar que el ritme que portava fins aquell moment ja em costava molt aguanta'l i que perdia les forces per moments, potser per la falta de dormir, ho per haber begut una mica la nit avans i no haber-me portat be, per tant he tingut que baixar el ritme, al començar la segona volta al circuit C he vist que m'estava atrapant el 2n i no he pogut fer-hi res, m'ha passat i ma deixat, i en la ultima volta m'ha avançat el que anava 3e, finalment he quedat 3é de la general amb un temps de 0:23:23 completant els 6,7km. Estic molt satisfet ja que he quedat el 1é en aquesta cursa dels que puntuem per la lliga catalan i he aconseguit aixi els 100 punts en aquesta cursa. Els parcials al km han sigut: 3:23, 3:20, 3:27, 3:28, 3:35, 3:38, 3:36(700m). Ara a seguir entrenant fort ara que sembla que les lesions m'han donat una mica de treva. Salut i km's!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada