dissabte, 10 de desembre del 2011

CURSA ATLETICA DE TONA 6KM

El Dijous dia 8 de Desembre vaig anar a fer la cursa atlètica de Tona de 6km. Mai havia estat al poble de Tona, per tant aquestes curses també em serveixen per anar coneixent pobles i llocs diferents i nous. Al arribar a Tona, hi havia una boira generalitzada bestial, feia molt fred i vam arribar mes o menys a les 10h, posava que la cursa era a partir de les 11h i com sempre acostumo arribar 1h abans. Al inscriurem em va dir que la meva cursa era la ultima i que se sortiria a les 12h anant ràpid, aixi que vam anar amb la Jessi a un bar que hi havia al costat de la sortida per estar calents una estona. Quan va arribar la hora i despres d'escalfar mes de 30 minuts, em vaig posar amb semarreta de tires i pantalons curts (típic amb mi) i vaig anar cap a la sortida. Se'm feia molt extrany, tothom amb abrics i bufandes tapats fins els ulls i jo amb tires i pantalons curts, la gent se'ns mirava com si estiguessim malalts, jeje. La sortida sense arc, amb una ralla (torta) a terra, ja prèvia que era una cursa popular de les d'abans. El que mes em va extranyar va ser el gran nivell de corredors que ho havia, vam ser uns 200, pero hi havien uns quants corredors molt bons que ja em prèvia una cursa molt ràpida. El Dilluns entrenant em va sortir una sobrecarrega als adductors i em feia por que em tornes a recaure despres de que ja no em feia mal el dia de la cursa. Només sortir vam fer una baixada per un carrer estret on ens vam col·locar al grup capdavanter, al arribar abaix, un km pla i començem a pujar una pujada suau pero llarga, aqui ja em despenjo del primer grup que hi anaven uns 7 corredors, fem un grup a darrera d'uns 5 corredors on em sento mes comode i entre mig es queden 2 corredors despenjats. Del km 2 al 3 es el troç mes dur d'aquesta cursa, una pujada amb molta pendent i que tenia uns 500 metres, quan la vaig veure, vaig decidir no mirar-la, vaig tancar els ulls i vaig decidir seguir amb el ritme, intentar fer com una serie en pujada, em vaig escapar del grup i vaig avançar un corredor que anava sol a davant. Quan es va acabar la pujada va arribar el pla, aqui em van atrapar 2 corredors i els vaig seguir fins arribar a la baixada, aqui no se si per por a la sobrecarrega o per que no podia anar mes ràpid se'm van escapar els dos corredors i em vaig quedar en solitari a la 10a posició. Llavors vam fer uns quants carrers tot molt planell i cap a l'arribada que vam fer uns 200m de pujada durilla per acabar fent 100m de baixada forta. Al final vaig entrar en 10a posició amb un temps de 20:16. Molt content pel temps aconseguit i ara a seguir entrenant fort. Demà Diumenge anem a fer la Cursa Bell Race de Navarcles de 10 km de muntanya, ja que de tant en tant també m'agrada fer alguna cursa de muntanya per agafar força. Els parcials al km van ser: 3:12, 3:34, 3:58, 3:21, 3:26, 3:20. SALUT I KM'S!!!

(Es la primera cursa que faig amb 25 anys!!!)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada