dilluns, 23 de gener del 2012

QUART DE MARATÓ DE REUS

Aquest cap de setmana vam anar a fer el Quart de Marató de Reus que son uns 10.548 metres. Vam baixar Dissabte amb els meus pares i vam anar a dormir al pis de Sant Salvador per no tingué que llevant-se tant d'hora el Diumenge. Seria la primera cursa que feia aquest any 2012, tenia ganes de fer una cursa, però no em trobava les cames lleugeres, no se si pel entrenament que havia fet les ultimes semanes. El Diumenge vam anar cap a Reus, feia molt aire, i si no et posaves al sol feia molt fred. Despres d'escalfar una estona pels carrers de Reus, vam anar cap a la sortida on hi havia gent molt bona com el noi que em va guanyar al cros de Torredembarra que jo vaig fer 2n, o el noi que va guanyar l'any passat i varis corredors que es veien que eren ràpids. Jo no sabia com aniria la cursa ja que feia 3 semanes que no competia. Sortida ràpida i em col·loco amb facilitat al grup capdavanter. Aguantem el km 1 un grup de uns 15 corredors, jo vaig molt comode aquell ritme. Al km 2 ja erem uns 12 corredors i començen a canviar el ritme, primer un corredor fa un canvi petit que el puc aguantar mig bé, peró li dona continuitat un altre corredor aquest cop mes fort i ja em despenjó del grup, s'escapen uns 6 corredors, 4 mes es queden per allà el mig, i jo em quedo ben sol a la 11a posició. Al km 3 paso amb 10:15 (un ritme mig de 3:25), vaig bé, pero alla comença a tirar molt aire de cara. Al km 4 de pujada veig que hi ha un corredor a davant que li estic retallant troç, el paso bé i el deixo endarrera. Ja estic al 10e. Paso el km 5 en 17:27 i començo la segona volta, el corredor que porto a davant el veig pero va molt lluny, em giro i a darrera no veig a ningú, se'm fa extrany però no tinc ningú amb qui fer la cursa en aquests moments de tant vent. Faig el km 6 amb 3:27 i el km 7 en 3:28. Per vist que anava sol content amb el ritme. El km 8 torno a passar pel punt on fa mes vent de tota la cursa, el faig en 3:50, el km 9 es un altre cop de pujada (com el km 4) i el faig en 3:51. El km 10 el paso amb 36:03, miro endarrera i la posició esta mes que assegurada. Finalment entro a la linia de meta el 10é de la general i 7e de la meva categoria amb un temps de 37:47 ( a un ritme mig de 3:36). Sense casi be parar-me vaig a seguir corrent una mica suau ja que tinc la cama dreta molt carregada per la part de sota, molesties que he notat durant la meitat final de la cursa. Veig arribar el meu pare que passa el km 10 en 44 minuts alts, i finalment entra a la meta en 47:17 ( el temps real va ser per sota de 47) va quedar el 155 de 449 i el 2n de la seva categoria.

Vaig acabar la primera cursa de l'any i no estic de tot satisfet i espero pogué estar mes endavant i fer les curses realment com em mereixo despres dels entrenos que faig que crec que son per fer millors temps.

Ara toca fisió, mirar de recuperar-me de la sobrecarrega de la cama dreta, i entrenar poc i bé aquesta semana per poder fer el Diumenge que bé un bon 10 km de Vilafranca, i que poguem guanyar per equips.

Salut i km's

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada