diumenge, 23 d’octubre del 2011

ELS 10 KM DE MANRESA

Aquest matí he anat a fer els 10 km de Manresa per segon any consecutiu. Despres d'estar un mes parat per culpa de la lesió del genoll esquerra, aquesta semana vaig començar a entrenar aprofitant que estava de vacances. Durant els entrenaments no vaig forçar massa i no em va fer mal cap dia, aixi que com estava apuntat a la cursa de Manresa des de feia 2 mesos vaig pensar que podia fer-la com un entrenament o ja veuria sobre la marxa. Vaig anar a correr amb la intenció de fer de llebre al Carrillo per que fes marca personal pero finalment vaig volguer probar haviam com em responia el genoll. Només sortir anava amb bastanta por aixi que no allargava gaire la cama, quan em vaig donar compte ja era al km 3 i no em feia mal. A partir del km 4 vaig notar una petita molestia que em va fer ser prudent i vaig aflacar el ritme escurçant la gambada fins que no em fes mal, vaig correr del km 4 fins al final amb timides punxades. Al final vaig acabar la cursa el 75é de la general amb un temps de 0:37:19 baixant el temps de l'any passat que era de 0:37:42, pero molt satisfet de que no he perdut gaire durant aquests 3 mesos que porto sense entrenar gaire degut a les vacances i les lesions. Com era campionat de Catalunya i havia molt nivell. Al acabar la cursa em pensava que seria molt pitjor que aniria coix un altre cop i no podria ni blegar el genoll pero no em fa tant mal com el principi, ara a portar-me be durant aquesta semana i intentar curar del tot el genoll per tornar a poder entrenar en normalitat. Els parcials al km han sigut: 3:11, 3:28, 3:26, 3:53, 3:46, 3:33, 3:29, 3:32, 4:13, 3:39 i 3:08 (381metres) que al meu garmin m'han sortit 10.381 metres. Salut i km's!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada