dissabte, 24 d’abril del 2010

CURSA DE LES AIXETES


El diumenge dia 18 d'Abril vaig fer la 4 Cursa de les aixetes a Sant Feliu de Llobregat, era la meva primera participació i em va agradar molt perquè per vist a on està ubicat quan estaves corrent semblava que estiguesis en un poblet de aquí el berguedà, molt tranquil. Hi havien 2 curses una de 10 i la altre de 17, jo vaig fer la de 10 perquè ara que em va tot bé en el tema de lesions no volia estrebar i fer-ne una de 17 sense haver entrenat bé les últimes semanes. Vam sortir tots junts i ràpidament es va fer un grupet a davant on jo no hi anava del tot cómode i en quan vam sortir del poble em vaig quedar en solitari perquè no vaig poder seguir el grupet i vam començar a fer corriols molt macus de puja-baixa fins que vam sortir a una pista forestal en la que va començar una pujada d'uns 500 metres aproximadament bastant dureta, llavors uns corriols més i vaig començar la última pujada a la penya del moro, en arribar a d'alt una noia que feia fotos em va dir que anaven a davant unes 4 o 5 persones i que quedava tot baixada, en aquell moment vaig pensar en mantenir la posició ja que darrera no venia ningú i el de davant no el veia, la baixada molt ràpida i de cop entravem al poble per fer el últim quilòmetre molt ràpid pels carrers i vaig agafar la última recte dins el passeig molt llarga per cert. Al final 44:56 i vaig acavar en 6 posició ja que dos corredors que estaven apuntats a la cursa de 17 van fer la de 10 i van ser desqualificats per la classificació. Una cursa que la recomano i la qual si l'any que bé puc la tornaré a fer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada