dilluns, 21 de febrer del 2011

10 KM DE BALAGUER





















El passat Diumenge dia 20 de Febrer vaig fer els 10 km de Balaguer. Feia un dia lleig amb molts nuvols i boira, però temperatura d'uns 7º perfecte per correr. Vaig arribar amb temps de sobre per fer un bon escalfament i estiraments. Vaig escalfar una estona abans de la sortida amb el company del club atletic Berga, l'Albert Comellas que ell feia la mitja marató i feiem la sortida tots junts. La sortida va ser molt ràpida i en el primer km ja es van fer dos grups, jo anava en el segon a pocs metres del primer grup on hi havien uns 5 o 6 corredors. Vam sortir de Balaguer en direcció a Gerb on els que feiem 10 km teniem que girar i tornar cap a Balaguer per completar la cursa. En el pas per Gerb ens vam quedar 3 corredors al capdavant de la cursa del 10 km i en sortir de poble vaig apretar per despenjar-me d'ells, sense mirar enrera vaig anar completant els km a un ritme de 3:20-3:25, ja que la tornada era pel mateix tros que haviem pujat m'anava trobant tots els corredors de cara i m'anaven animant, em van passar els km volant, al entrar al poble (el km 9) em vaig girar per veure la distancia a la que portava el 2n classificat i vaig veure que estava bastant lluny i que la victoria ja estava casi assegurada, vaig gaudir molt de la arribada amb els aplaudiments de la gent. Vaig entrar al camp de futbol on hi havia l'arribada i vaig passar la meta amb un temps de 34:53 guanyant la cursa, la primera des de que era petit i vaig guanyar algun cros escolar. Els parcials que em van sortir als km son: 3:20, 3:32, 3:34, 3:38, 3:46, 3:33, 3:21, 3:32, 3:33, 3:26. A part de la victoria tenia un altre motiu de estar content i era que em vaig superar en qüasi 1 minut la meva marca personal que tenia fins el moment de 35:50 el dia 23 de Gener al Barri de Sant Antoni. Aquesta cursa m'ha donat una injecció de moral important i ara a preparar la mitja marató de Cambrils que faré el próxim Diumenge dia 27 de Febrer. Salut i km's

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada