dimecres, 10 d’agost del 2011

33e CROS DE TORREDEMBARRA

El cap de setmana passat aprofitant que vam anar a passar-lo a la platja (Torredembarra), al camping, vaig anar a fer el cros de Torredembarra que era gratuït amb el meu pare i un parell d'amics d'allà al camping que van venir a probar-ho, era la seva primera cursa. Es feien 10 curses i la meva era la ultima ja que el Senior masculí sempre li toca la ultima cursa, per tant ja que es feia a la tarda era millor ja que corriem a les 20:20 i feiem 4 voltes al circuit gran, total uns 5,5 km, en teoria ja no faria tanta calor. El meu pare corria a les 19:50 i ell feia 3 voltes en el circuit gran (1,380 km) total de uns 4,1 km. Feia molta calor pero degut a que eren pocs km es tenia que escalfar bé. A la sortida amb el meu pare hi havien el juniors, els juvenils, els vetarans A,B i C, masculins i femenis i també els senior femeni tots a la mateixa sortida. Després de la cursa del meu pare ja venia la nostre aixi que mentres escalfava el veia i l'animava, veia la cara de patiment i em mostrava la xafogor que feia. Vaig anar cap a la sortida i em vaig posar al cap davant, hi havia un del Barça, un del Pratenc que em sonava molt de d'altres curses i 3 o 4 mes que es veien que serien del peloton de davant, els altres es veien populars i aficionats aixi que hi havia la festa assegurada ja que nomes tenia trofeu els 3 primers de la general i alla hi havien uns 10 corredors que no sabia com estarian i sempre tens que comptar amb alguna sorpresa. Nomes sortir ja vam fer un grup d'uns 7 o 8 corredors, que quan portavem mitja volta ja era de 6 i al final de la volta ja erem uns 5, al començament de la segona volta hi va haber un canvi de ritme que em va enganxar en la ultima posició del grup i es va produïr un tall on vaig tingué que remontar posicions per atrpa'l. Ens vam escapar un corredor, el del Barça i jo. Al cap d'uns metres em vaig posar a fer un parell de relleus i quan em vaig donar compte el corredor del Barça ja no venia, l'haviem despenjat! Per tant ja ens ho teniam que jugar tot entre l'altre corredor i jo, la meva intenció era aguantar-li el ritme tot el que pugués ja que anavem entre 3:10 i 3:20 i a troços em cambiava el ritme per despenjar-me, pero apretava les dents i aguantava. Com que eren voltes el meu pare m'animava a cada volta i em va aconsellar que em quedes a darrera d'ell i aguantes allà, això vaig fer, vam fer la 3a volta i cada vegada el 3e i el 4t estaven mes lluny. En finalitzar la 3a volta em va fer un canvi de ritme radical que vaig decidir conformar-me amb la 2a posició ja que començava a patir bastant i necesitava aigua urgent que feia molta calor, per tant vaig fer tota la ultima volta controlant al 3e perque no m'atrapés i acabar sense morir-me. Finalement vaig entrar en la 2a posició de la general amb un temps de 18:28 completant els 5.525 metres amb una mitjana de 17,9 km/h i a 3:21 al km. Els parcials al km van ser: 3:10, 3:14, 3:17, 3:24, 3:31, 3:37 (525m). Vaig quedar molt satisfet ja que aquesta cursa va ser sorpresa ja que no comptava amb ella i per tant vaig acabar la temporada amb un nou podi. Ara a fer entrenos suaus i rodatges entre 4:30 i 5 el km, bicicleta i del 20 d'Agost al 3 de Setembre parare totalment, ja que marxare de vacances a Asturies i tinc pensat no correr ni a peu ni amb bicicleta i a partir del dia 4 (si faig cursa) o 5 de Setembre començare un altre cop a entrenar progressivament enserio. Bones Vacances!! Salut i km's!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada