diumenge, 4 de setembre del 2011

PER FI HE FET UNA CURSA A ASTURIAS

Aprofitant les vacances que hem fet Asturias he fet la "subida al picu Incós". Una cursa que feien en Dilluns a la tarda-vespre aprofitant les festes del poble. Durant les vacances he aprofitat per descansar i fer "mala vida" (menjar i dormir). Per tant no sabia com estaria, vam anar cap allà i es totalment diferent una cursa aqui o allà. L'ambient d'aquell poble petit i cap carpa de sortida ni catifes pel xip ni res, una línia pintada al terra i una sortida a 3,2,1, ya! Sortida ràpida i curva cap a l'esquerra amb una forta pujada. Arribem a d'alt i anava al grup capdavanter d'uns 6 o 7 corredors. Despres una baixada i agafavem una carretera asfaltada que vorajavem tot el poble planejant, allà m'adono que no estic bé ja que em costa molt aguantar el ritme i nomes havia passat un km. Em despenjo del grup i em comença avançar algun corredor intentant enganxarme pero no el podia aguantar nomes que uns pocs metres, estava patint molt ja quan començava la segona volta tot el tram de pujada. Em vaig agafar a darrera de dos corredors per afrontar despres de completar les dos voltes al poble la pujada al picu Incós que es de 1,2 km però es brutal el pendent que té. Ells nomes començar la pujada forta es van posar a caminar, jo vaig avançar-los i vaig intentar seguir pujant corrent a trote tot el que pugués, pero ràpidament el cor el tenia a la boca i vaig tingué que posar-me tambe a caminar ja que em moria. En arribar a d'alt vam vorejar el pic i vam baixar per l'altre banda una forta pendent on tenia que anar frenant ja que se'm carregaven els quadriceps. En arribar a baix feies uns 200 metres i ja hi havia l'arribada. Van ser 5,5 km molt durs ja que hi havia molta pujada d'aquella d'esgarrapar. Finalment vaig quedar el 9é de la general amb un temps de 20:34. Despres de la forma perduda aquestes dues semanes estic prou satisfet de com em va anar. Salut i km's

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada