diumenge, 4 de setembre del 2011

1a CURSA DE LA TEMPORADA 2011/2012

Aquest matí he anat a fer la Cursa del Castell de Montesquiu de 12,2 km. Despres d'arribar ahir d'Asturias de les vacances i sense entrenar, amb 3 kilos de mes he anat a fer la primera cursa de la temporada per preparar el cros de l'Ametlla de la semana que be. Al arribar a Montesquiu feia una temperatura ideal de 15º i plovia una mica, ideal per correr. Hem anat a escalfar amb el meu pare i ja he vist que aquestes dos semanes de descans les notaria bastant, ja que hem costava trobar-me be. Hem saludat al Ballonga, el Jordi Rovira, el Jordi Comellas, el Moreno, el Benet tots del club i mes coneguts que hi havien, era com correr amb familia quan et tornes a trobar despres de un temps sense veure-hos que us expliqueu les batalles de les vacances. La sortida molt ràpida i com passa a totes les curses que hi han premis en metal·lic que venen els marroquins i les millors llebres del país ja es posen a davant a tibar des del inici. Al km 1 ja sortim del poble i comença una forta pujada d'asfalt direcció al castell de Montesquiu. Alla el coronem al km 2 on ja s'ha format el grupet a davant amb els favorit i a darrera anem venint en fila india i amb uns quants metres entre uns i altres uns quants corredors, jo he comtat hi anava el 13é. Allà fem una baixada que dura un km ja per pista i llavors un tros planer i una pujada bastant forta que ja em deixa clar que les passare "canutes", em vaig despenjant poc a poc i vaig perdent uns metres amb els que portava a davant. Abans d'arribar a la meta volant venia una forta pujada que posa totom al seu lloc, els que anaven amb mi tots s'han posat a caminar i jo he aprofitat per seguir pujant corrent ja que sabia que despres venia una baixada. M'he pogut acostar amb els que m'havien passat feia una estona i a la baixada el he avançat, sabia que venia una pujada de 1 km i despres ja tornavem a ser al castell per fer els ultims 2 km de forta baixada fins l'arribada aixi que ho he donat tot perque a la pujada no hem tornessin atrapar i un cop he arribat a d'alt ja me tirat amb força hi he avançat a un altre corredor abans d'entrar al poble. Ultima recta que se'm ha fet molt llarga ja que les cames despres de 2 km baixant les tenia molt pesades i ja estava bastant cansat. Finalment he quedat el 12é de la general amb un temps de 0:47:44. He acabat molt content i amb ganes de començar demà ja amb els entrenos i tornar agafar aquesta mica de forma que he perdut aquests dies. Els parcials al km han sigut: 3:56, 4:48, 3:33, 4:50, 4:40, 4:35, 4:23, 3:14, 3:42, 4:37, 3:01, 3:28. Salut i km's!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada