dimarts, 27 de desembre del 2011

LA SANSI DEL MASNOU DE 5 KM

Ahir al matí vam anar a fer la Sansi del Masnou de 5 km, (l'ultim test abans de la sant Silvestre de Berga) amb el Nandu, el Ivan Camps, la Jessi i jo. Cursa curta, molt ràpida i amb molta gent. Sortida massiva i amb molta por de caure i molta precaució fins que ja portavem 500m. El primer km el passo amb 3:15, estic al costat de corredors d'èlit i que mai hagués dit que podria correr amb ells, a pocs metres meus hi ha el Blanco i bastants corredors que son fins i tot famosos, jo penso que putser estic anant massa ràpid, baixo una mica el ritme. El segon km el passo a 3:18, vaig amb un grupet que estic molt bé on ens anem fent relleus, ja que correr pel costat de la platja sempre fa una mica de vent. El tercer km el passo amb 3:24. El quart km va ser el pitjor, el vaig passar amb 3:27, i a partir de aqui vaig començar una progressió bona, ja que vaig veure que si seguia aixi no em baixaria el temps aconseguit la semana passada a Viladecans i vaig fer com una serie de 1000m a tope. Vaig avançar bastants corredors, i els ultims 100m els vaig fer esprintant perque al agafar la recta de meta vaig veure que era factible baixar els 16 minuts. Finalment vaig entrar en la 28a posició de la general amb un temps de 0:16:01. (ritme de 3:12 el km). El ultim km em va sortir a 3:09. Vaig acabar molt satisfet i amb moltes ganes de seguir entrenant i baixant els temps. Em vaig superar la meva millor marca en 5 km en 15 segons, ja que la semana passada havia fet 16:16. Ara ja esta tot apunt pel dia 31 de Desembre correr la Sant Silvestre del meu poble i intentar-ho fer tant bé com pugui. Salut i km's!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada