diumenge, 21 d’octubre del 2012

CURSA DIADA DELS MUNTS DE TORREDEMBARRA 5 KM

El dia 17 d'Agost vaig anar a fer la primera edició de la Cursa diada dels Munts de Torredembarra de 5 km,aprofitant que estava de vacances. Vaig coincidir amb el Victor Estepa habitual en les cuses i molts corredors coneguts. No sabia com m'aniria la cursa ja que portava ja uns dies de vacances on havia deixat els entrenaments de banda, pero junt amb el meu pare vam anar cap a la sortida,ens vam desitjar bona cursa i ens vam col·locar. La sortida molt ràpida, esva fomar un grup a davant bastant numeros, estava inquiet perque no conexia la majoria de corredors que tenia al voltant. Despres de passar pel 1r km començava una pujada que duraria fins el km 3,  vaig decidir fer un canvi de ritme per probar als contrincants, el vaig fer durant uns 200 metres i ens vam quedar 5 corredors al capdavant. En el km 2,5 hi havia una pujada de uns 50 metres que era molt dura, la conexia perque hi havia passat el dia abans amb el meu pare per probar el circuit, aixi que vaig decidir fer el atac definitiu, em trobava be i ho tenia que probar. Al arribar a d'alt vaig veure que havia agafat uns metres molt valiosos, no em vaig girar i vaig seguir apretant per no deixar que els rivals sem acostessin. En el km 4 en un trencant, em vaig perdre i sort que el voluntari em va veure i em va avisar a temps, vaig retrocedir i em va atrapar el Victor Estepa que anava en aquells moments segon. Vam fer mig km junts i quan quedava 1 km per la meta en la baixada forta vaig tornar atacar. Li vaig agafar uns 10 metres i llavors l'anava controlant. Al arribar al port de Torredembarra, m'havia vingut a veure els amics del Camping on anem de vacances i la meva mare, la meva germana i la Jessi. Era el que havia somiat, davant la familia pogue dedicar la victoria a ells perque su mereixen. Vaig creuar la meta amb 16:27 en primera posició. Molt content i satisfactoriament donava per tencada la temporada.

Per mala sort anant de vacances a Asturias vam patir un accident de transit que de moment em te amb repòs degut a que em vaig fractura una vertebre de l'esquena. Ara estic recuperant-me be per intentar tornar de cara al 2013 un altre cop fent el que mes m'agrada.

Salut i km's

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada