diumenge, 20 de juny del 2010

CURSA DEL FOC OLESA





Ahir a la tarda vaig fer la cursa del foc d’Olesa, completant així les 3 curses seguides que hi ha per aquella zona. Després de passar tot el matí a Barcelona fent diverses compres i donant una volteta, cap a les 17h vam anar cap a Olesa amb la por de si plouria a la hora de la cursa o no. En arribar allà i després de donar un munt de voltes pel poble, ja que no hi havia cartells que indiquessin a on es feia la cursa. El tema d’aparcar està molt malament, ja que no hi havia cap lloc habilitat pels corredors per deixar el cotxe. Aquesta cursa va vindré amb mi el meu pare i la meva xicota (que no falla mai), que són dos dels meus grans pilars, es la resposta a quan estàs corrent i et preguntes perquè corres em lo be que s’està a la platja o a casa. Allà vam trobar al Ramon Maria Pera de Puig - Reig i també gent del CALAM (Club de l’Ametlla de Merola). La sortida va ser molt ràpida, el 1km vaig passar a 3:24 (no el vaig veure marcat en lloc), el 2km el vaig passar a 3:25, el 3km a 3:38 era en baixada sortint del poble cap a un polígon que hi ha a les afores, allà el grup estava bastant estirat però encara veia el cotxe amb el rellotge. El km 4 a 3:58 encara pel mig del polígon. El km 5 (18:31) a 4:04 va ser sortint del polígon i tornant a entrar al poble amb una mica de pujada, aquí ja havia passat al company Ramon Maria Pera que fins aleshores anava per davant. El km 6 a 4:00 pels carrers del poble però picant un pel amunt. El km 7 a 3:58, ja a la part més alta del poble i sortint cap a l’altre banda del poble. El km 8 a 3:50, aquí anaves i tornaves per un camí i ens vam creuar amb els primers, jo em vaig comptar i anava a la posició 44a en aquells moments. El km 9 a 3:50 ja tornant entrar al poble i fent un ziga-zaga pels carrers. Aquí anava com un rellotge, tota la estona al mateix ritme. El km 10 (l’arribada) a 3:45, vaig veure que tenia 2 corredors molt a prop hi vaig fer una “esprint” per avançar-los, però al encarar els últims 100 metres vaig veure que si m’exprimia molt més podia aconseguir un nou record personal en els 10 km i al final vaig baixar dels 38 minuts que havia fet la setmana passada amb un temps de 37:58 a la posició 42 de la general i el 20é de la categoria. Fins ara el meu millor temps en 10 km era 38:56 aconseguit la setmana passada a Abrera, així doncs 58 segons millor. Molt satisfet i a més vaig tenir forces per anar a recebre el meu pare que va fer 48 minuts. Em va agradar molt la samarreta (sense mànigues), es un detall que només havia vist a Abrera. Després vam marxar cap a casa a descansar que el dia següent tenia que anar a intentar fer-li companyia al meu company Gerard Fígols a la Gósol - Berga que és una cursa de 66km en Bicicleta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada