diumenge, 6 de juny del 2010

CURSA DEL DIABLE MARTORELL



Avui al mati he fet la cursa del Diable de Martorell, una cursa de muntanya de 12 km. Aquesta setmana no he pogut entrenar degut a la feina i dijous vaig agafar un constipat que no m’ha deixat fer res, em feia por la manera com hem reaccionaria el cos, perquè encara avui estic constipat, a més a més, s’ha afegit la pluja que des de primera hora a estat present i fins al final de la cursa no ha parat. Sortida amb corba perillosa (asfalt moll), i ràpidament hem començat a pujar molt dret, no portàvem ni 100 metres i ja pujàvem amb unes rampes molt dretes, el 1 km l’he passat a 5:35, m’ha estranyat molt perquè tampoc anaven tant lents, al acabar la cursa m’han dit que els 3 primers quilometres eren més llargs i el últim era molt curt, (ja ho he notat amb els temps), el 2 km a 5:12, el 3 km a 5:02, fins aquí arribat la pujada del principi, sense planejar ni un moment. El km 4 a 4:47 encara amb algunes pujades. El km 5 a 5:30 i el 6 km a 5 :03, tots dos de pujada forta per arribar a d’alt de tot, aquest tram de d’alt bastant durillo, a més plovia molt i estava bastant enfangat. El km 7 a 4:34 amb una mica de planell picant amunt (com tota la cursa). El 8 km a 5:00 han sigut els últims “repaxons”, a partir d’aquí a començat una baixada tècnica molt dreta que si s’anava en compte es podia baixar bastant rapidet, perquè hi ha hagut més d’un que per voler corre massa s’ha sortit del corriol. El 9 km a 3:18 (degut a la baixada). El km 10 a 3:47 (baixada). El km 11 a 4:30 (recorregut bastant pla), ja entrant al poble amb un parell de pujadetes. El km 12 (cal dir que no estava gaire ben marcat) era l’arribada, m’ha marcat el rellotge a 2:17 el km i això demostra que no estava gaire ben marcat. Al final 54:40 a una velocitat mitja de 4:34 al km, el 38é de la general de més de 300 corredors, i 2on Classificat de la meva categoria, per fi he pujat al podi!, feia molt temps que ho buscava i no em passava, des de 2005 que no guanyava cap trofeu. “JA ERA HORA” . El 1r de la meva categoria a quedat a 1 minut meu, m’ha passat a d’alt de tot, jo crec que si no estigues constipat li hagués pogut aguantar i intentar-lo passar a la baixada, però estic molt satisfet perquè he acabat la cursa, i això que avanç de començar he gastat un paquet de mocadors de paper m’entres esperava al cotxe que arribes la hora de la sortida, jejeje. La setmana que bé faré la cursa popular d’Abrera de 10 km per asfalt el dissabte a les 19 h. Diumenge en principi no en faré cap, però ni han algunes que m’agraden però fins a mitja setmana no em decidiré. Salut i Km

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada