diumenge, 13 de juny del 2010

CURSA POPULAR D'ABRERA


Aquesta tarda he fet la II Cursa Popular d’Abrera. La cursa era a les 19 hores i tot i això a fet molta calor. He arribat amb el temps just per agafar el dorsal i escalfar uns 5 minuts amb el company Ramon Maria Pera de Puig-Reig que també corria, com que hi ha molt poca gent del Berguedà a les curses que es fan més avall de Manresa, trobar-hi algú et fa bastant il·lusió. També he trobat el noi que va acabar la cursa de la setmana passada de Martorell al “esprint” amb mi i en broma m'ha dit que avui no hem deixaria guanyar. He trobat el lloc de la cursa gràcies un company que m’he trobat que hi anava i m'ha acompanyat fins la sortida, un altre que si ens veiem a una altre cursa ja ens coneixerem també. Seria bo recordar des de aquí a totes les organitzacions de les curses que marquessin bé com arribar des de un primer moment, això facilita molt els nervis d’un corredor nou que fa la cursa per primera vegada, i pot ajudar a que el record d’aquesta sigui agradable. La sortida era molt ràpida degut a que era en baixada el 1 km i he passat a 3:19 el 1 km amb el 2 grup ja que per davant hi havien 4 corredors a uns 5 metres. El 2 km he passat a 3:52, aquí hi havia la pujada més forta de totes de uns 150 metres però te la trobaves de cop, després de haver fet els primers 2 km bastant ràpids i planers. El km 3 a 4:05. El km 4 a 3:46 ens creuàvem amb els corredors que passaven pel km 3 hi ens animaven amb crits de suport. El km 5(1a volta) a 3:51, pas per meta amb un temps de 18:56 i començava la segona volta. El km 6 a 3:39, anava bastant sol veient tota l’estona el mateix davant bastant lluny. El km 7 a 4:04. El km 8 a 4:10, en aquest punt hem trobava amb molta tos, encara arrossegant el constipat de la setmana passada que no vol marxar. El km 9 a 4:12, el meu pitjor km de la cursa d’avui, bastant fatigat per la tos hi m’han atrapat 2 corredors que anaven a bon ritme i jo volia baixar de 39 minuts i m’he enganxat a per totes a darrere seu patint com un boig, i quant hem entrat a la ultima recta d’uns 200 metres he vist el rellotge de la meta que marcava 38:20 hi he fet un “esprint” que els 2 corredors que anaven a davant no m’han pogut seguir, i al final he entrat a la posició 16é amb un temps de 38:56. Molt content perquè degut a la calor i a que no era del tot pla, he fet el meu millor registre en 10 km, això sense comptar la cursa de Santpedor de l’any passat que vaig fer 36:20 però es van menjar 700 metres, per tant no la compto com a bona. Fins ara tenia 39:05 a Sabadell l’any passat, així dons he baixat amb 9 segons la meva millor marca. La setmana que bé faré la cursa del foc d’Olesa que es també dissabte a la tarda i es de 10 km, haviam si puc baixar el temps d’avui o com a mínim no tornar a pujar als 39 minuts. El diumenge no se encara si faré la Berga-Rasos-Berga o la Gosol-Berga (Bicicleta), depèn d’aquesta setmana com es trobi el meu company Gerard Fígols, que es va fer un esginys dijous passat. Salut i km

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada