diumenge, 30 de maig del 2010

CURSA RIU CORNET SALLENT





Ahir a la tarda vaig fer la cursa del riu Cornet de Sallent. Feia molta calor degut a que l’hora de sortida era a les 18:30h, per mi massa d’hora, crec que s’hagués pogut córrer millor una hora més tard, que ja no feia tanta calor, però hem van dir que fa uns anys ja la van enderrerir la hora perquè es feia a les 16:30h i ja havien tingut algun problema amb algun corredor, ja que fins i tot el van tenir que portar al hospital per un cop de calor. Vaig baixar a fer la cursa amb el meu company Vicenç Pujals de Berga, allà amb vaig trobar amb els de sempre de cada cap de setmana, i vam anar a escalfar junts, ja que jo no havia fet mai aquesta cursa i em van ensenyar una mica el recorregut. Vam pactar amb el Albert Llorens de que aniríem junts i intentaríem seguir al Toni Ruiz, un veterà corredor de Manresa que acostuma anar a un ritme bo. Sortida ràpida, un parell de corves pel poble i sortim cap a uns camins forestals amb una pujada considerable a la sortida del poble, que seria la única pujada forta de veritat. A partir d’aquí ja ens vam ajuntar amb el Albert i el Toni per intentar anar al seu ritme, junt amb la primera i la segona dona i un parell de corredors més, vam passar el 1km a 4:05, el 2 km a 3:53, el 3 km a 3:57, el 4 km a 3:46, i a partir d’aquí ja quedàvem 6 corredors al grup i jo ja em començava a despenjar un parell de metres degut al ritme fort que portaven, ja que el perfil no era del tot pla i anava picant un pel amunt sense ser molt agressiu el terreny però es notava. El km 5 a 4:01, el km 6 a 4:07, i aquí si que ja havia perdut 15 ó 20 metres amb el grup però encara el veia en alguns punts. Al km 6,5 vam girar pel camí i em vaig anar contant a quina posició anava, en aquells moments anava el 16, i vaig veure que el grup s’havia estirat ja que la primera dona va apretar fort i va marxar emportant-se al Albert i un altre corredor amb ella, quedant-se despenjat el Toni i la segona dona. Ràpidament vaig passar a la segona dona degut a la “pajara” que portava per culpa de veure’s impotent al atac de la primera dona. El km 7 a 4:04 anava en la posició 15 sol i em trobava bé i vaig decidir apretar. El km 8 a 3:44 degut a que m’anava creuant amb els corredors i m’animaven m’anava creixent i cada cop anava més ràpid. El km 9 a 3:36 vaig veure que estava atrapant al Toni i que li retallava bastant tros, quan ell es va girar i em va veure va apretar fort però jo li vaig poder aguantar el ritme a uns 5 metres d’ell, però no el podia atrapar del tot. El km 10 a 3:56, ja el tenia al costat. El km 11 a 3:46 vaig fer un “atxasu” que li vaig treure 10 metres amb poc tros. El km 12 a 3:37 jo estava eufòric degut a que cada vegada em trobava millor i veia que ja el tenia lluny i que no em disputaria la 14a posició, a partir d’allà vaig veure el meu company l’Albert bastant lluny i vaig decidir donar-ho tot fins el final, havíem si l’atrapava. El km 13 a 3:29 ja hem quedaven 300 metres i l’Albert estava massa lluny, molt maca l’arribada pels carrers del poble. Al final 14a posició amb un temps de 51:14 molt content i amb molt bones sensacions. Aquest més de Maig he fet 6 curses amb 5 caps de setmana. Porto 18 curses aquest any 2010 i això es nota a les cames que cada vegada em trobo millor i amb mes motivació amb veure que els resultats van sortint poc a poc i que la gent que estava 2 ó 3 minuts per davant meu l’any passat aquest any queda a darrere. El pròxim objectiu és el diumenge que be a Martorell (Cursa del diable) de 12 km de muntanya.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada