diumenge, 9 de maig del 2010

V CROS DELS TRAGINERS BALSARENY







Aquest matí he fet el cros dels traginers de Balsareny per primera vegada en les seves 5 edicions. Només sortir de Berga plovia amb força i ja he vist que seria una cursa passada per aigua perquè no feia pas pinta d'anar amunt sinó avall cap a on jo anava. En arribar a Balsareny tothom qui tenia dorsal estava ficat a dins el cotxe i qui no alla a sota la carpa per no mullar-se. El que mes m'emprenya es escalfar mullant-me, un cop estàs corrent la cursa ja esta però tingué que començar mullant-me no m'agrada. Un minut avanç de la sortida tothom estava a sota el porxo del pavelló, i just al moment de la sortida a parat de ploure i hem pogut sortir sense problemes. Sortida rapida on a davant de tot ja sa format un grup de 4 o 5 (Just Sociats, Joan Freixa, etc.) jo estava al grup de darrere que érem uns 6 o 7 i els anàvem veien com marxaven poc a poc. Al km 1 hem passat a 3:30 bastant rapid, a partir d'alla el nostre grup s'ha anat estiran i jo m'he quedat sol a la 11 posició pero tenia el 10 a la vista. Despres de passat el km 3 en 11:40 minuts degut a que hi havien bastantes pujadetes he aconseguit passar al 10 i escapar-me una mica, després d'allà ja he anat sol fins al final de la cursa. Al final he notat que l'últim km era mes llarg del normal ja que el 9 he passat amb 35:03 minuts i a la meta he arribat amb 39:45 i era tot planell que no anava pas malament. Al final 10 posició molt content amb 39:45 minuts i per 4 cursa consecutiva 1 del club atletic Berga. El que mes m'ha agradat d'aquesta cursa a sigut que hi havien molts regals per sortejar i quasi tothom s'en ha endut algun, a mi m'ha tocat una rinyonera de la marca Quechua molt maca i el meu pare un xec regal de 50 € a la tenda d'esports 2.0 de Manresa. Un altre cosa per destacar es que les dutxes hi havia aigua calenta, ja que algunes curses manquen d'aquest servei i més encara si tenim en compte el detall de l'aigua calenta, i això es d'agrair amb un dia com avui on el temps ens a fet la "punyeta" al començament. L'any que bé intentar-la tornar-la a fer i baixar el temps, si es pot, d'aquest any.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada