diumenge, 16 de maig del 2010

CURSA CORRIOL SOLSONA



Aquest matí he fet la cursa del corriol de Solsona. Aquesta cursa a estat la primera que ha fet el meu company el Gerard Fígols, ara ja a trencat el gel de la primera cursa, a partir d'aquí espero que no tinguí cap lesió i que pugui entrenar bé perquè arribi a tenir els resultats que es mereix. També a vingut amb nosaltres el Vicenç Pujals, que després de haver passat un any força dolent amb varies lesions, ja torna estar al "pie del cañón", i després de fer la marató d'Empuries a demostrat que esta com nou. La cursa, molt maca com sempre, ja que el circuit era el mateix que l'any passat. Ambient boníssim com sempre amb la gent, dia esplèndid per corre. Sortida ràpida i després de fer la primera pujada el primer grupet de 4 corredors ja s'ha escapat, jo m'he quedat en el segon grup d'uns 6 ó 7 corredors. Han anat passant els km i cap el km 5 ha començat el corriol i allà ja m'he quedat sol a la 17a posició, més o menys, llavors m'he trobat molt bé i he apretat fins que allà, al km 8 he vist uns quants corredors, he fet uns últims 2 km forçant molt per intentar atrapar-los i quan hem passat el km 10 n'he aconseguit avançar 2, els últims 800 metres a 2 corredors més. Al final m'he quedat amb la sensació que si haguéssim fet 1 km més n'hagués passat un parell més perquè era quan hem trobava millor, però al final molt satisfet he quedat a la 13a posició de la general amb un temps de 41:34 (3 minuts millor que l'any passat que vaig fer 44:35).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada