dimarts, 4 de maig del 2010

X CROS D'ARTÉS







El Dissabte dia 1 de Maig vaig fer el Cross d’Artés. El dia es va aguantar sense ploure en ecxés, la temperatura excelent, l’ambient bonissim, els organitzadors immillorables, molta gent fent fotos en diversos punts, en general el cross molt maco. Sortida bastant rapida i curva a l’esquerra perillosa degut a les 4 gotes que habien caigut avans de la cursa. Rapidament agafem un camí amb pujada i els de davant començen a tibar i ens nem posan en fila india, portava a davant uns 20 corredors mes o menys. El quilometre 3 agafem un corriol i em dono compte que no portava ningu ni davant ni derrere. Al KM 4 (avituallament) m’atrapa el Josep Ballonga del Club Atletic Berga i junts anem passant algun corredor fins a que al KM 7 comença la baixada i jo em desenganxo una mica. Al KM 9 faig l’ultim tiron fort i em quedo amb un corredor que anirem junts fins al final, degut a que la baixada del ultim KM es molt rapida agafem ventatge respecte a altres corredors que venien a derrere, quan entrem a la ultima recte fem un “sprint” i entro jo davant amb la posició 20 de la general (14 de la meva categoria) i amb un temps de 41 minuts i 51 segons a 4:04 el KM per vist que els 6 primers KM eres de pujada i que la distancia era de 10,250 KM. Vaig marxar molt content i l’any que bé segurament tornare a fer-lo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada