diumenge, 23 de maig del 2010

CURSA POLICIA DE VIC

Aquest matí he fet la cursa de la policia de Vic per primera vegada. Hem anat amb el meu pare i el Fígols. Allà ens hem trobat al Alfonso López, un vell conegut de les curses. Hem deixat el cotxe a Vic i cap a Manlleu amb autocar. En arribar a la plaça de Manlleu tothom estava donant voltes a la plaça per escalfar hi ens hi hem afegit després d’agafar el dorsal. La sortida era un parell de carrers més enllà hi l’Alfonso i jo ens hem posat a davant de tot a la sortida perquè volíem fer la cursa junts, ja que a mi em va molt bé anar amb algú que hem marqui el ritme. Sortida bastant ràpida, on a mi fins el km1 m’ha costat molt seguir a l’Alfonso, 1 km a 3:30 , 2 km a 3:40 , 3 km a 4:20 (pujadeta) 4 km a 3:58, hem anat fins el km 4 els dos junts de costat bastant bé, però a partir del km 4 m’he trobat amb forces i l’hi he dit a l’Alfonso que volia apretar i que hem seguis per seguir anant junts (ja que avanç de sortir havíem pactat apretar després del km5). He vist que al km 5 ell es quedava i he decidit apretar fins al final, he anat passant corredors fins la meta i això m’ha motivat més encara. Al final 39:18 i amb la posició 39 (de 838) i de la categoria el 16 (de 283) que no està malament, ja que avanç de la sortida tenia pensat fer millor temps, però degut a la calor que ha fet avui i també a que el perfil de la cursa era amb bastant pujada, he acabat satisfet. El meu pare i el Fígols han anat bastant troç de cursa junts i al final han acabat molt contents amb un temps de 48:30 (Fígols) i 48:32 (el meu pare). Ara hem quedat entrenar fort aquesta setmana i preparar la cursa de dissabte que bé a Sallent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada