dilluns, 19 de juliol del 2010

CURSA FESTA MAJOR EL VENDRELL











Ahir a la tarda vaig fer la cursa de la festa major de El Vendrell de 6 km. La sortida era a les 20 hores degut a que pensaven que aquella hora ja no feria tanta calor, però en va fer molta i havia i molta humitat. Primer vam veure la cursa dels nens, molt divertides i amb lluites interessants. A 100 metres de la sortida hi havia una corba a l’esquerra molt tancada i perillosa, així que hem vaig col·locar dels primers a la sortida per no trobar-me problemes. Vaig sortir disparat i vaig arribar a la corba primer, la vaig fer sense cap problema, i després venia una recta de quasi un km on jo estava estranyat perquè no m’avançava ningú, i vaig decidir baixar el ritme i intentar aguantar al primer que hem passes, així ho vaig fer fins al km 2 on ja es va formar un grup d’uns 7 corredors hi van posar un ritme fort, del qual jo encara em falta una mica per seguir-lo, hem vaig despenjar una mica però els vaig anar veient tota la cursa. Al pas per la primera volta (km3) em van atrapar 6 corredors i vaig anar amb ells tota la segona volta, quan quedava 1 km per la meta anàvem separats per un parell de metres en fila índia i jo anava a la posició 13 perquè els anava compten, ja que es veia el primer en tot moment. Al arribar als últims 100 metres vaig atrapar al 12é i vaig fer una apretada que no em va seguir, degut aquesta apretada vaig veure que el 11é no estava del tot lluny i vaig encara apretar més fins que el vaig passar a la recta de meta, al passar-lo no em va discutir la posició ja que feia estona que em controlava amb la mirada hi li vaig menjar la moral al veure que m’anava acostant. Al final posició 11à. posició de la general amb un temps de 22:47, la primera volta a 11:05 i la segona a 11:42, mitjana al km de 3:45 en una cursa planera d’asfalt però molta calor. El diumenge que bé torno a fer una cursa de distancia similar a Gironella la cursa de Sant Jaume. Salut i km’s

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada