diumenge, 4 de juliol del 2010

CURSA FESTA MAJOR TERRASSA


Ahir a la tarda vaig fer la cursa de la festa major de Terrassa, cursa de 7,8km. Vam sortir de Berga amb la Jessica 2 hores avanç de la sortida per tenir temps per aparcar i trobar el lloc de la sortida, ja que l’havien canviat a ultima hora per culpa de unes obres que fan a la Rambla. Al arribar a Terrassa 45 minuts avanç de la sortida vam buscar si trobàvem un cartell o algú que fes la cursa. Després de donar 25 minuts voltes per Terrassa com un tonto, a més estava bastant col·lapse ja que era la Festa Major i estava ple de gent, vaig trobar un noi que mig ens van indicar cap on teníem que anar. Vaig aparcar el cotxe 10 minuts avanç de la sortida i vaig anar corrent a buscar el dorsal, que pensava que ja no em donarien ja que estava la gent preparant-se per la sortida degut a que era molt estret i es formaria molt colapse amb els quasi 800 inscrits. Vaig aconseguir el dorsal i em la sort de que la meva xicota em va facilitar les coses, ja que portava les bosses i tot a sobre perquè no tenia mes temps i el cotxe estava bastant lluny. Vaig arribar a la sortida i ja deien que faltava 1 minut per sortir, vaig saltar la balla per on vaig pogué i em vaig ficar pel mig del peloton, ja que al davant a la sortida era impossible, no et deixaven accedir. Sortida molt lenta i sense pogué avançar fins el primer quilòmetre que vaig començar avançar gent com un boig. No estic acostumat a sortir tant endarrere i això em va fer sentir estrany, però a mida que anava passant els quilòmetres i avançava gent em motivava. El avituallament el vaig trobar massa lluny, al reglament posava al km 4 (mitja cursa), però com van canviar el lloc de la sortida, segurament no era ben bé al km 4. Anava passant pels carrers, molt plens i la gent animava molt, ja que tothom estava al carrer celebrant la festa Major, i anava veien els rellotges que marcaven la temperatura, en vaig veure molts, la majoria de 33º a 35º, algun li tocava el sol i pujava fins els 40º però no era de fiar, però el sol que em tocava i la calor aplastant era insuportable, per això vaig trobar tant a faltar l’aigua. Al passar per un carrer que feia pujada ens van ruixar amb una manguera, i això em va anar molt bé perquè estava acalorat. Al final últim km en baixada i vaig veure que si apretava podia baixar de 30 minuts, al passar pel arc de meta vaig parar el crono amb 30:02, en la posició 52 de uns 800, però em el mal gust a la boca de que fent les coses ben fetes, hi arribant una hora avanç em temps per escalfar i col·locar-me a la sortida segurament hagués pogut fer millor paper, perquè el 1 km el vaig fer quasi be caminant. Ara entrenar i preparar la cursa de diumenge que bé a Andorra, tinc com objectiu pujar al podi amb la meva categoria, fa temps que em preparo per aquesta cursa i espero poder fer bon paper, que acompanyi el temps i que sobretot no faci tanta calor com sembla que farà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada