dilluns, 12 de juliol del 2010

CURSA MIG FONS ANDORRA 10 KM

Ahir vaig fer la cursa d’Andorra de 10 km. Pel camí m’entres pujava cap Andorra hi havia una temperatura de 13º i el temps estava emboirat, ideal per corre en aquest temps de tanta calor. En arribar Andorra la vella el temps era assolellat però tampoc feia molta calor, 18 º, es podia suportar a les 9 del matí. Vaig trobar el Ballonga del club atlètic Berga i junts vam anar a escalfar. No vaig trobar gaire gent coneguda, em pensava que hi trobaria gent del Berguedà però no va ser així. Em vaig col·locar a la sortida a darrere de la Meritxell Calduch per intentar fer la cursa amb ella. Sortida molt ràpida on es forma un grupet de 12 corredors a davant de tot, jo em quedo al segon grup amb la Meritxell i uns quants més a uns 30 metres del primer grup, al pas pel primer km vaig veure que el primer grup s’estirava bastant i nosaltres em un ritme de 3:30 començàvem atrapar algun corredor i també ens passava algun. El nostre grup hi havia el Antonio Sevillano, el David Amadó, la Meritxell Calduch, el seu acompanyant també del Futbol Club Barcelona i la que al final va quedar primera dona(no se el nom), això de coneguts, també hi havia algun més però no el coneixia. El km 2 vaig passar a 3:54, aquest km amb lleugera pujada. El km 3 a 3:57, també amb lleugera pujada i al grup ja érem 5 ó 6, l'Antonio Sevillano s’havia escapat, la primera dona també (hi ha molt bon ritme), el Daniel Amadó s’havia quedat despenjat i jo em vaig quedar amb la Meritxell Calduch i el seu acompanyant. El km 4 a 4:00 i molt sorprès encara estava amb la Txell i vam arribar a d’alt de tot, i vam fer uns quants carrers per allà i vam començar a baixar molt lleugerament que quasi bé no es notava. El km 5 a 3:43 ja baixant suaument, però aquí i sense entendre-ho vaig començar a perdre uns 3 ó 4 metres amb la Txell, dic sense entendre-ho perquè el difícil ja estava fet, llavors quedava anar a ritme i em va començar a fallar les forces, no se si per la calor o per falta de concentració, de pensar que estar allà era fàcil i podria aguantar-ho bé o perquè. A partir d’allà vaig anar sol fins el final de la cursa. El km 6 a 3:50. El km 7 a 3:56 havíem passat per davant de la sortida i seguíem baixant avall(si baixava teníem que pujar després, buf!). El km 8 a 4:08 ja començàvem a pujar i m’atrapava un grup que ràpidament i sense sapiguer encara que em va passar em van deixar molt ràpid. El km 9 a 4:10 el meu pitjor km em feia falta beure alguna cosa, notava molta calor i estava bastant cansat, sabia que anava el segon de la meva categoria perquè el primer el veia tota la cursa però no aconseguia atrapar-lo, però ell també anava perdent posicions. Estava preocupat per que tenia por que m’atrapes el tercer de la meva categoria, però no em girava perquè si arribo a veure que venia darrere a prop m’hagués vingut un “patatus”!! El km 10 a 4:03 casi bé aquest últim km el vam fer per la pista d’atletisme, allà vaig veure que estava assegurat el segon lloc i vaig respirar tranquil. Al final un temps de 39:16, vaig acabar en la posició 27 de la general i segon de la meva categoria i pujant al podi per segon més consecutiu, el més passat també vaig quedar segon a Martorell i aquest més segon Andorra. No vaig fer la meva millor marca però el recorregut tampoc era el apropiat i el temps molt calorós que feia a la hora de la cursa també va ser un punt en contra a la hora de millorar temps. Ara la setmana que bé aprofitant que passaré el cap de setmana a la platja, faré la Cursa de la festa major del Vendrell que es de 6 km el diumenge a la tarda. També hi ha alguna cursa més per aquella zona, però encara no se si descansar o fer-ne una altre. Salut i km

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada