diumenge, 17 d’octubre del 2010

CURSA CN SABADELL

Aquest matí he fet la cursa del club natació de Sabadell per tercer any consecutiu. A primera hora feia bastant fred, però per córrer ja anava . La sortida com sempre molt ràpida i jo m'he posat a davant de tot, ja que en aquesta cursa no hi ha catifa de sortida i per tant en el moment del tret de sortida comença a comptar els temps de tothom, així que es té d'intentar estar ben col·locat per no perdre temps. El km 1 a 3:26 ja anava al meu ritme. El km 2 a 3:53. El km 3 a 3:38. El km 4 a 4:15 després de tornar a passar per la sortida aquest km era en tram de lleugera pujada. El km 5 a 3:48. El km 6 a 4:40 a sigut el meu pitjor km en el tram de la rambla de Sabadell que ens creuàvem amb els corredors capdavanters, però per mi que a partir d'aquí estaven els km mal marcats, uns eren a més llargs i altres més curts. El km 7 a 4:02, aquí he passat amb un temps de 27:47, faltaven 3 km i he fet càlculs de el que tenia que apretar per aconseguir baixar el temps de l'any passat de 39:05. El km 8 a 3:23 aquí anava amb la 1a dona. El km 9 a 4:00 s'ha m'ha fet molt llarg. El km 10 a 3:09, aquest km a sigut el més ràpid, però segueixo dient que aquest era més curt del normal, així que tampoc són molt fiables. He entrat a la meta amb la 1a dona amb un temps de 38:22 en la posició 85 de 1185, superant el temps de l'any passat, i quedant el 39 de la meva categoria. He acabat molt satisfet ja que el turmell ja no em fa mal i espero a partir d'aquesta setmana començar a entrenar en serio per preparar la cursa de la setmana que be del campionat de Catalunya de Manresa de 10 km. Salut i km's

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada