diumenge, 3 d’octubre del 2010

CURSA PENYA BLAUGRANA SANTPEDOR




La tarda de dissabte vaig anar a fer la cursa de la penya blaugrana de Santpedor. Després de fer bondat tota la setmana fent sessions de fred - calor de 2 a 4 cops cada dia i sense entrenar corrent, només vaig sortir dimecres a fer bicicleta. La sortida ràpida i m'intento enganxar al Albert Llorens i el Isaac de Navàs que sempre coincidim a les curses, però que estan un pel més forts que jo i em costa molt seguir-los. Al km 2 ja perdia 10 metres respecte ells. El km 3 va ser el primer km que vaig veure i el vaig passar amb 11:06 totals, així que surt una mitjana de 3:45 cada km mes o menys. El km 4 a 3:46. El km 5 a 3:57 passant per dins el poble i encarant ja cap als trencacames de cada any. El km 6 a 4:17. El km 7 a 4:40. El km 8 a 4:48 va ser el km més lent que em va sortir, degut a la pujada que hi havia en aquest km. El km 9 a 4:22 ja veient el poble a sota, aquí controlant al Joan Torrents que venia darrera, on jo anava el primer del club i no volia perdre el primer lloc. El km 10 ja a l'arribada va ser el km més ràpid a 3:40 de baixada planera cap a la meta, aconseguint així quedar el primer del club. Feia temps que no guanyava al Joan, i encara que jo no vaig estar gaire fi, el vaig poder guanyar. Al final vaig fer la cursa amb 0:40:40 sortint una mitjana de 4:04 el km. La posició final a sigut la 38 de la general, el 30 de la categoria. Vaig acabar la cursa sense mal, però em tímides molèsties al turmell. Ara faré descans la setmana que be per recuperar bé el turmell i poder estar en plenes condicions per la cursa del dia 17 d'Octubre a Sabadell. Salut i km's

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada