diumenge, 24 d’octubre del 2010

CURSA URBANA DE MANRESA

Cap de setmana sense descans, el dissabte després de dinar vaig anar a Sabadell al estadi on entrenen els atletes de la JAS, a una reunió + entreno que feia el Miguel Blanchart (guanyador de la cursa de Sabadell), en arribar allà vaig quedar parat de les instal·lacions que tenen, pista d'atletisme, amb gimnàs, piscina i un camp de futbol tot a les mateixes instal·lacions, després tenen marcades unes rutes pels afores de les pistes, entre més coses com pendents, etc. Nosaltres aquí a Berga estem anys lluny de tindra unes instal·lacions com deu mana. Després de la xerrada que ens van fer sobre afegir als nostres entrenaments sessions de força (gimnàs), vam sortir a rodar un grup de unes 20 persones entre ells el Miguel. Després de rodar uns 25 minuts a un ritme patxangero, ens van dir si volíem fer uns 10 minuts a tot el que poguéssim, i dit i fet, vam sortir a un ritme progressiu i el Miguel portava el ritme, on cada vegada hi quedàvem menys gent, en el últim tram ens vem quedar el Miguel, jo i un noi on als últims 200 metres no va poder aguantar el ritme, vaig acabar apretant amb el Miguel a un ritme de 3:15, jo ser que ell no anava al màxim, jo si i em va anar molt perquè em va donar molta moral el poder anar a un ritme que jo no havia anat mai, només mi acosto quan es baixada o en el 1 km algun cop en alguna cursa, però vam fer 3 km en 9:50 i això per mi es un record. Vaig marxar d'allà amb un gust molt bo de boca, vaig conèixer gent molt agradable i maneres de córrer diferent, la majoria de gent eren triatletas i de coses series. Després vam anar a celebrar un cumpleanys a Terrassa, i al final he dormit 3 hores, que pensava que em passaria factura en la cursa. Avui en arribar a Manresa feia una temperatura de uns 13º, ideal per córrer sense sol. La sortida ha estat rapidíssima, amb molta gent bona a davant. El 1er km a 3:38. El 2on km a 3:49 pujant el passeig Pere III. El 3er km a 3:47 aquest km per la carretera de Vic. El 4rt km a 4:07, ha estat el meu pitjor km en parcial, també moralment, ja que no em trobava físicament, aquest km ha estat en pujada. El 5é km a 3:59 aquí a començat la meva evolució, de cop i volta he atrapat al Pera i he agafat molta moral, he començat a avançar gent i cada vegada anava més ràpid, els primers 5 km els he fet a 19:26 i he passat en la posició 111. El 6é km a 3:19 ha estat el més ràpid. El 7é km a 3:36 aquí arribant ja al costat del riu. El 8é km a 3:47 aquest ja de pujada cap al principi del passeig. El 9é km a 3:55, aquest km ha estat tot el passeig de baix fins casi a d'alt de tot, era de una falsa pujada que enganxava. El 10é km a 3:37, ja de baixada fins a l'arribada, aquí volia fer la última apretada ja que portava un grup de uns 7 corredors a vista, però les forces ja no estaven per tonteries. Al final he quedat en la posició 89 amb un temps de 37:42, superant així la meva millor marca personal en 16 segons que tenia a Olesa (37:58). Els parcials en 5 km han sigut de 19:26(km 1 al 5) - 18:17(km 5 al 10), per tant el 2on tram he anat bastant més ràpid. He acabat molt satisfet, ja que el meu objectiu avui era acabar-la amb un temps normal, però no tenia pensat baixar la marca ja que el perfil d'aquesta cursa era bastant trencacames. Ara estic apuntat a la cursa del Pont de Vilomara del pròxim dia 31, però segurament el dissabte dia 30 faré la I Collbatotina, que es fa a Collbató, de 10 km. Ara fa temps que no doblo un cap de setmana en curses. Salut i km's

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada