dilluns, 1 de novembre del 2010

I COLLBATONINA













El Dissabte a la tarda vaig fer la primera edició de la Collbatonina, es una cursa de 10 km que es fa a Collbató i que transcorre tota l'estona al voltant de la muntanya de Montserrat. Es una cursa mixta (60 % asfalt, 40 % terra), amb un perfil d'uns 200 metres de desnivell, on els dos primers kms es fan pels carrers del poble, i després ja s'agafa un camí de terra on va pujant tímidament fins arribar a un restaurant més o menys al km 7'5, a partir d'aquí els 2'5 kms finals són de baixada considerada on si s'arriba en força es fan molt i molt ràpids. Com que els km's no estaven marcats i a falta del rellotge Garmin que si tot va be el tindré aquesta setmana que bé, no vaig poder marcar a quan anava el km. La sortida va ser normal, on vaig intentar no perdre el primer grup encapçalat pel Jose Manuel Granadero i el Bartolomé Serrano, que son dos corredors d'elit. Just quan sortíem del poble ja vaig perdre contacte amb el primer grup i em vaig quedar amb un parell de corredors que vam fer tota la pujada junts atrapant algun corredor. En arribar al restaurant em van dir que tot el que quedava era baixada i jo encara tenia una mica de forces i em vaig ficar a tirar i vaig anar avançant gent fins a la meta, justament quan quedaven 200 metres per la meta tenia 2 corredors bastant a prop i vaig fer un "sprint" on un corredor em va intentar aguantar, però al final els vaig avençar als dos, quedant així el 16 de la general i 7é de la meva categoria amb un temps de 38:14. Vaig acabar molt satisfet ja que el perfil no era molt favorable per fer bon temps i al final content. L'única nota negativa va ser una petita sobrecarrega a la cama dreta que em feia patir ja que el dia següent anava a fer la cursa del Pont de Vilomara. Salut i km's

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada