dilluns, 1 de novembre del 2010

CURSA ATLETICA EL PONT DE VILOMARA



















El Diumenge al matí vaig fer la 5a edició de la cursa del Pont de Vilomara. Feia un dia plujós i només arribar vaig veure que hi havia molta gent en aquesta cursa. Jo tenia la petita molèstia de la sobrecarrega però vaig provar de fer la cursa haviam com hem responia. Després de veure molta gent coneguda i de fer l'escalfament amb uns quants companys vam anar cap a la sortida, ens vam posar als primers llocs amb el Fígols que volia que intentés fer la cursa amb mi, perquè jo crec que ell té un ritme superior al que va i crec que podria anar amb mi, però poc a poc va agafant el ritme de les carreres i cada dia es supera, des de aquí animar-lo a seguir millorant. Vam fer el primer km junts, però al tornar a passar per la sortida es va quedar una mica, vaig mirar endarrera per veure si em podria seguir però vaig veure que ell volia anar al seu ritme, així que vaig tirar al meu ritme. El km 1 a 3:25 va ser el més ràpid, sempre la sortida sol ser ràpida i per tant si vols agafar posicions a davant per no trobar-te embolics has d'anar un pèl més ràpid del normal. El km 2 a 3:47 sortint del poble. El km 3 a 3:39 per sota el poble. El km 4 a 3:42 al costat del riu. El km 5 a 3:52 vaig passar en la posició 29 de la general just a darrera del Dario Giménez del Manresa amb un parcial de 18:27. El km 6 a 3:57 tot per el costat del riu, on ja començava la pujada que duraria uns 2 km. El km 7 a 4:32, el pitjor km, va ser el km més dur de la cursa on vaig passar a un grup de uns 5 corredors entre ells el Isaac de Navas i el Dario. El km 8 a 4:15 ja arribant a d'alt vaig passar a uns 2 corredors més. El km 9 a 3:34 aquí vaig passar un altre corredor i ja anava bastant ràpid, cada vegada em trobava millor i em més força, aquest km ja entrant al poble. El km 10 a 3:45, ja entrant a meta amb un temps de 38:33 i en la posició 21 de la general i el 5 de la meva categoria. Els 5 primers de la classificació general hi havien 3 de la meva categoria i per tant jo vaig quedar 2n de la categoria, el que passa es que no vaig caure en que els que tenien premi a la general no en tenien en la seva categoria i vaig marxar abans de l'entrega de premis i em van avisar quan ja estava direcció a la platja. Coses que passen quan vols fer masses coses en un cap de setmana. He acabat el cap de setmana molt satisfet, ja que he fet 2 curses de les quals he fet 2 molt bons temps. M'he adonat de que doblar un cap de setmana es pot fer però molt de tant en tant, ja que la competició es bastant dura i matxaca molt el cos. El tema de la sobrecarrega segueixo amb la mateixa molèstia, i després de descansar el dilluns, intentaré dimarts sortir a rodar uns 50 minuts haviam com hem reacciona. Ara estic apuntat a la cursa de la pujada i baixada a Guanta (Sentmenat) del dia 7 de Novembre. Salut i km's

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada