diumenge, 7 de novembre del 2010

25a PUJADA I BAIXADA A GUANTA (SENTMENAT)






Aquest matí he fet la Pujada i Baixada a Guanta, ha sigut la meva segona participació (2008 i 2010), no tenia temps de referència ja que el any 2008 es van retallar dos km a causa del mal temps i per tant no eren els 12,3 que es feien avui. Hi havia més de 1000 corredors i en arribar allà hi havia un "cacau" de gent que volia aparcar, agafar dorsal, etc.. Sort que hem arribat amb temps.. Avans de la sortida m'he trobat al Benet Montalvan del club, aixi que ja no estava sol. A la sortida m'he posat al capdavant ja que no hi havia catifa de sortida i per tant el temps comptava per tots igual a la sortida. Només sortit ja hem començat a pujar, el km 1 a 3:25 sortint del poble. El km 2 a 4:08, aquí amb bastanta pujada ja en camí de terra. El km 3 a 3:56. El km 4 a 3:59. El km 5 a 4:14. El km 6 a 5:11, aquí hem coronat el castell i s'ha acabat la pujada que ha durat ben bé els 6 km sense descans em troços més empinats que d'altres però sempre amb pujada. He coronat a d'alt a la posició 29 amb un temps de 25:21, anava ben sol i en girar hem fet un km que ens anavem creuant amb la gent i ami això em motiva molt ja que la gent t'anima i aixo t'ajuda. El km 7 a 3:24 aquí he avançat un corredor. El km 8 a 3:39, aquí he avançat un altre corredor, anava atrapant de un a un ja que anavem bastant separats, però he fet una baixada molt bona, he disfrutat molt avançant gent anant realment bastant més ràpid, no se si per por dels corredors en la baixada o perque jo baixava molt ràpid. El km 9 a 3:46. El km 10 a 3:14, a sigut el km més ràpid i he avançat a dos corredors més. El km 11 a 3:21, aquest km entrant ja al poble he aconseguit avançar al Marc Garcia de corredors.cat que no havia guanyat mai i que va quedar a la 6ena posició al Pont de Vilomara, tot un crack, no m'ho creia i cada vegada anava més ràpid. El km 12 no l'he vist i el parcial es de la arribada (1,3 km a 4:35). Al final he quedat a la posició 24 de la general i el 16 de la meva categoria amb un temps de 0:47:01 amb 12,3 km. Ara estic molt satisfet i amb molta moral per anar a fer la mitja de Ripoll. La setmana que bé segurament anire a fer la Berga-Santpedor amb bici per descansar de curses de correr i de cara al dia 21 faré la mitja de Ripoll. Salut i km's

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada