dimarts, 16 de novembre del 2010

26a BERGA - SANTPEDOR (Bici)

El diumenge al matí vaig fer per segon any consecutiu la Berga - Santpedor. Després de que el Dissabte vaig fer un entreno d'uns 15 km de muntanya corrent amb la baixada a ritme molt ràpid, em vaig llevar el Diumenge amb unes tímides agulletes i bastant cansat. Vam anar cap a la sortida amb el Gerard Fígols que havíem quedat per fer-la junts, feia uns 15 minuts que havia sortit el meu pare que teníem que pujar junts cap a Berga un altre cop i vam quedar que ell sortiria abans i ja l'atraparíem. Després de fer uns 10 minuts de cua per sortir, degut als 1600 participants, vam poder començar la cursa. Abans d'arribar a Casseres vam atrapar el meu pare i allà hi havia el primer avituallament on vam parar a esmorzar. Va tornar a marxar abans el meu pare que quasi no va esmorzar per no perdre temps. Abans d'arribar al avituallament 2 vaig notar que el Gerard li costava seguir-me a les pujades, però com que baixa a "saco" ja em tornava atrapar ràpid i així no ens teníem que anar esperant i no perdíem temps. Al avituallament 2 ja vam marxar sense que hagué arribat el meu pare, així que ja li trèiem bastant temps. I així vam anar avançant gent fins al final, només ens van atrapar els de la colla d'Avià que això de la bici es el seu i van com bales. Ja quan havíem passat l'últim avituallament i encaràvem cap a Santpedor el Gerard em va dir que no podia que ja ens veuríem a l'arribada, però al final es va anar recuperant i només va perdre un minut. Al final 3:47 temps final a la posició 117 de uns 1300 corredors amb bicis. El temps de l'any passat va ser de 4:29, per tant aquest any a sigut molt millor la cosa. El meu pare també va baixar el temps de l'any passat i va fer 4:21, 8 minuts millor que l'any passat. Ara a preparar la mitja de Ripoll que aniré amb el company Vicenç que fa bastant temps que no coincidim. Salut i km's

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada