dilluns, 27 de setembre del 2010

VOLTA LA MARIA D'AVIÀ 2010

Ahir matí bastant fresc però al ser una cursa de muntanya i fer sol he decidit corre amb "tiretes". El dissabte havia fet un entrenament de corre per provar el turmell, i en arribar a casa em va tornar el mal, així que la bondat que havia fet, entrenant només fent bicicleta i anant al fisio no havia servit de res. Avanç de la sortida la xicota em va posar una crema que es diu "Terma cream" de (mebaline) que es un tipus reflex, però a mi em va molt millor. No vaig notar res en tota la cursa, encara que al acabar em va tornar el mal encara més fort. La sortida molt maca, fent un km per el poble i ràpidament es forma un grup de un 15 corredors, jo havia decidit no sortir fort i fer la meva ja que l'any passat ja l'havia fet la cursa i sabia el que em quedava. Em vaig quedar a uns 5 ó 10 metres d'ells però al meu ritme. Després de passar el km 1 a 3:46 vam sortir del poble en direcció al circuit d'Avià i allà va començar la pujada on vaig anar avançant els corredors que s'anaven quedant del 1r grup. Al corriol que passa per sobre el circuit, hem vaig quedar amb el Climent Cabanas i tots dos vam fer tota la cursa junts, però ell sempre a darrera meu. El km 2 a 4:38. El km 3 a 5:50 encara en el corriol però sempre picant amunt. El km 4 a 5:03 pujant cap el molinot. El km 5 a 6:46, bastant dur però sense parar de corre. El km 6 no l'he vist, però el km 7 l'he passat amb 12:44 (parcial de 2 km), així que aplicant la mitja em surt aquests 2 km a 6:22 cada un. El km 8 a 5:10 ja deixant el molinot i començant a pujar cap a la segona maria. El km 9 a 4:50 per els camps de capolat. El km 10 a 4:25 es podia corre bastant bé en aquells camins en mig de pujades i baixades seguides. El km 11 a 4:19 ja baixant però en un camí bastant dolent i ple de pedres. El km 12 a 8:39, ha sigut el pitjor km, on pujàvem cap a la 3a maria i era un tram duríssim, on he avançat al Lluís Corbera. El km 13 a 5:25 era a d'alt de tot de la 3a maria i es començava la última baixada, la més dura. El km 14 a 5:35, he baixat com he pogut però sense perdre la posició, ja que l'any passat em van avançar uns 10 corredors al mateix tram. El km 15 a 3:43 sen el km més ràpid de la cursa per mi, ja que encaràvem cap a Avià per acabar la cursa i he apretat per agafar-li uns metres al Climent que ja no venia tant enganxat però si que el veia. Els últims 500 metres els he fet en 1:56, ha sigut l'entrada amb l'asfalt i baixada cap a l'arribada. Al final 11a posició de la general amb un temps de 1:23:00. Ara em toca recuperar el turmell, ja que després de fer-me radiografies m'han dit que es un esguinç. El dissabte estic apuntat a la cursa de la penya blaugrana de Santpedor de 10 km i intentaré estar al 100 % per poder-la fer. Salut i km's

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada