dissabte, 18 de setembre del 2010

VI MILLA PENYA BLAUGRANA BALSARENY











Aquesta tarda he fet la VI Milla de la Penya Blau-grana de Balsareny. Era la meva segona participació. He baixat amb el meu company Gerard que volia provar aquesta distancia. La milla ha anat molt ràpida, la sortida agrupada i al pas per la primera volta ja anàvem un grup de uns 12 corredors, a partir de la segona volta m’he quedat despenjat del grup i amb costava molt seguir el ritme, al pas per la segona volta m’ha passat un noi del Manresa i m’he quedat ben sol, on la tercera volta ja no s’han mogut les posicions. Al final 7a posició amb un temps de 4:46 (3:14 el km), el Gerard ha fet un temps de 4:57 que està molt bé per ser la primera vegada. Dir també que la distancia no estava ben regulada, ja que en el rellotge del company ens han sortit 1.470 metres i no els 1609 que té una milla. Ara ha intentar recuperar el turmell i de cara la setmana que bé anirem a fer la II Volta la Maria d’Avià, l’any passat vaig fer-la amb un temps de 1:23:06 a la 19a posició, aquest any intentar baixar aquest temps. Salut i km’s

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada