diumenge, 12 de setembre del 2010

Cros de l'Ametlla de Merola





























Aquest matí he fet el Cross de l’Ametlla de Merola. Per sort he pogut aparcar al costat de l’arribada i les dutxes on ho tenia tot a mà. Després de trobar-me amb molta gent coneguda he anat cap a la sortida amb tímides punxades al turmell esquerra que no m’han deixat d’emprenyar des de la setmana passada quan vaig acabar la mitja de Sabadell. Sortida ràpida on m’he col·locat a les posicions de davant per no trobar-me tap al començament de la baixada. Al passar pel km 1 a 3:20 anava dels 10 primers, però ja he començat a posar-me al meu ritme a mida que entrava pels carrers del poble, perquè aquest ritme m’hagués fos ràpid ja que estic faltat d’entrenament. El km 2 a 4:09 ja començant la pujada sortint del poble em començava a passar uns quants corredors. El km 3 a 4:17 ja a d’alt de tot on després començava a planejar i a baixar. El km 4 a 3:46 camí amb baixada però em pedres on es tenia d’anar amb compte de no fer-se mal. El km 5 a 4:02 ja entrant al poble un altre cop per començar la segona volta. Aquest punt he passat a la posició 33 amb un temps de 19:37, on he vist que si seguia així ho tenia bé per aconseguir l’objectiu que era baixar de 40 minuts, ja que l’any passat baix fer 40:23 i el 2008 41:34, tenia que seguir amb la ratxa positiva. El km 6 a 3:53 ja entrant un altre cop pels carrers del poble, aquí havia perdut 4 posicions i anava el 37 que a sigut el mes endarrere que he anat avui. El km 7 a 4:28 un altre cop la pujada que aquest cop s’ha fet un pel més dura però mantenia la posició. El km 8 a 4:19 per fi coronant a d’alt, aquí anava per sobre de 4 el km de mitjana i per tant sabia que tenia que apretar els 2 km que quedaven per poder baixar de 40 minuts. El km 9 a 3:47 he passat a 3 corredors i ja estava el 34 i en tenia 2 bastant aprop, aquí he passat amb un temps de 36:04 i per tant tenia que fer el últim km bastant ràpid per aconseguir l’objectiu. El km 10 a 3:52 ja arribant a meta, després d’avançar als 2 corredors que tenia davant he sortit a la recta de meta i he vist 39:45 i he fet un “esprint” per acabar amb un temps de 39:55, el 32 de la general, aconseguint així el objectiu marcat avanç de començar la cursa. En acabar la cursa he notat el pitjor que em podia passar, la lesió que havia tingut tota la setmana s’ha rebotat i he anat tota l’estona ben coix. Aquesta cursa a sigut molt especial per tres coses, la primera perquè a sigut la meva desena participació i m’han donat un quadre amb les meves 10 curses a l’Ametlla, m’ha fet molta il·lusió. La segona a sigut que ha vingut a corre amb mi el meu pare i la parella de la meva tieta que a debutat en una cursa popular i han fet 49:50 i 51:46 respectivament. I la tercera que a vingut la meva mare, germana, tiets, avis i la meva megareportera de les fotos (la meva xicota), que s’està tornant una professional de les fotos, on últimament em fa moltes fotos a cada cursa que vaig. Ara molt de gel i intentar recuperar-me el més ràpid possible per seguir fent curses, la pròxima si puc serà la Milla de la penya Blau-grana de Balsareny on ja estic apuntat. Salut i km’s

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada