dimarts, 7 de setembre del 2010

MITJA MARATÓ DE SABADELL

El passat diumenge dia 5 de setembre vaig estrenar la nova temporada 2010-2011 amb la mitja marató de Sabadell. Em feia una mica de por fer una mitja per començar, però ja portava un parell d’anys volguen-la fer i per una cosa o una altre no la feia. Estava nerviós perquè em vaig passar tot el mes d’Agost sense entrenar ni fer cap cursa, a més feia molta calor i des de la mitja de Berga (15 de Març) que no en feia cap més. Vaig sortir amb un company que feia la cursa popular (10 km), però ràpidament vaig buscar un grup que anés a ritme i vaig trobar una barqueta de gent de correcats que volien fer 1:32:30 i jo tenia pensat fer 1:30 si em trobava em forces, ja que la cursa era 2 voltes al mateix circuit, algú que no havia fet mai en una mitja. Vaig fer tota la 1a volta amb ells a ritme de: 4:20, 4:11, 4:17, 4:20, 4:13, 4:35, 4:28, 4:22, 4:29, 4:36 i 4;25 els primers 11 quilometres. Després vam començar la segona volta on em trobava amb forces i notava que podia anar a més, a partir del km 11 em vaig ficar a tirar a ritme de: 4:16, 4:04, 4:03, 4:02, 4:17, 4:10, 3:56, 4:40, 4:22 i 4:20. Els 3 últims quilometres eren de pujada bastant pronunciada i desprès de fer 18 km les forces començaven a fallar, però en la segona volta vaig avançar a uns 120 corredors, passant de la posició 250 de la 1a volta a la posició 127 de la general final. Al final vaig fer un temps de 1:30:57, anava molt bé per baixar de 1:30 però els últims km em va fer pujar el temps. Les sensacions després de la cursa són molt bones, ja que portava temps sense fer aquesta distancia i he fet el mateix temps que les dues últimes mitges que vaig fer després de estar entrenat, així que ara per la pròxima mitja intentar baixar aquest temps i perquè no millorar la meva millor marca de 1:26:14. La nota negativa a sigut que me lesionat el turmell esquerra, però estic intentant recuperar-lo per fer aquest cap de setmana el Cross de l’Ametlla el qual serà la meva desena participació. Salut i km’s

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada