diumenge, 20 de març del 2011

CURSA D'ESPERRAGUERA

El Diumenge passat vaig fer els 10 km d'Esperraguera per primera vegada. Vam baixar bastants corredors del club i també era el debut en cursa del meu pare despres de la hernia que va tenir i que el tenia apartat de les curses des de l'Ametlla de Merola. Dir que no es una cursa per fer marca ja que el seu perfil hi ha molta pujada, pero vaig anar probar com anava. Els parcials dels km que em van sortir son: 3:06, 3:37, 3:56, 3:57, 3:51, 3:21, 3:26, 3:53, 3:17, 3:12. A partir del km 2,5 el perfil comença a pujar i fins el km 5 llavors baixa una mica pero del 7 al 8 tornar a ser de pujada, llavors te 2 km finals de baixada, que si et queden forces pots apretar bastant. En els dos ultims km vaig avançar 3 corredors arriban a meta a la posició 9é de la general i a 8 segons del podi per categories amb un temps de 35:15. Molt content ja que vaig quedar a 22 segons de la meva marca amb una cursa dura, ara a intentar baixar la marca de 34:53, que vaig fer a Balaguer, a Figueres el dia 27 de Març als 10 km. Salut i km's

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada