diumenge, 27 de març del 2011

10 KM DE FIGUERES

Cap de setmana hiper-actiu. Dissabte al matí vam quedar a Navàs uns 25 corredors, mes o menys, per anar a fer el cros de Sant Jordi que es farà el Dissabte 16 d'Abril i que han cambiat el recorregut per coneixer el nou circuit. Va baixar el meu pare, el Ballonga, el Pera, l'Albert i la Lidia i mes corredors que no conexia. El circuit l'han cambiat diuen per fel mes ràpid, però ami m'ha semblat que la gent s'endurà algun disgust ja que per mi es molt trencacames i putser si que no es puja a les banderes, pero les pistes per on passa el recorregut hi han molts tubogans i serà dificil portar un ritme, pero segur que serà molt maco, ami personalment em va agradar més. Després de dinar vam marxar amb la Jessi cap a Figueres a passar el cap de setmana, per conèixer Figueres que no hi haviam estat mai i per fer els 10 km el Diumenge al matí. Haviam trobat un Hotel molt economic que per 19€ per persona hem pogut dormir i esmorzat. Desprès d'estar fent una mica de turisme el dissabte i de haber fet un entrenament que al final van acabar sent 12 km, vaig anar a dormir amb les cames molt cansades i preocupat de com estarian per la cursa. El Diumenge ens vam llevar i fer mal dia, estava enboirat i pluvia una mica. Just abans de sortir es va ficar a ploura mes fort, i com la cursa corria per alguns carrers empedrats patinava una mica. La sortida va ser ràpida i als 100 metres hi havia una pujada bastant forta que passava pel davant del museo Dalí. En arribar a d'alt anava al grup capdavanter, erem uns 6 corredors. Al pàs pel km 2 vaig perdre uns metres ja que ells portaven un ritme un pèl mes fort del que jo podia anar. A davant portava els 4 primers i jo anava amb un altre corredor a uns 50 metres, aixi vam passar la primera volta(km 5) amb uns 17 minuts pelats. La intenció era baixar la meva marca de 34:53 (Balaguer). A partir del km 6 i despres de tornar a pujar pel costat del museo Dalí veig que a davant s'ha trencat el grup i que el primer ha canviat el ritme i s'han separat. Jo canvio el ritme i intento deixar el corredor que portava enganxat per assegurar-me la 5a posició e intentar anar atrapar el 4t. Arribo a la recta final i el 4t esta molt aprop pero veu que vinc fort i apreta perque no l'atrapi, miro el rellotge de l'arribada i veig que salta del minut 33 al minut 34, pero encara estic lluny, ho dono tot fins a l'arribada per poder baixar el temps, pero finalment no pot ser la recta es fa molt llarga i el rellotge correr molt ràpid. Finalment acabo 5é de la general a pocs segons del 4t. i amb un temps de 34:56, per 3 segons no he pogut superar-me la marca. Molt satisfet de la cursa feta i quedo 2n de la categoria on pujo al podi. Els paricals de la cursa han sigut: 3:39, 3:29, 3:29, 3:33, 3:31, 3:39, 3:42, 3:36, 3:33, 3:19. Ara el Diumenge que bé anire a fer la Gironella-Casserres-Gironella d'asfalt de 17 km. També avui m'he apuntat a la mitja marató de Cunit del Dissabte dia 9 d'Abril i estic apuntat al cros de Sant Jordi de Navàs. Salut i km's

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada