diumenge, 20 de març del 2011

MITJA MARATO DEL MARESME

Aquest matí he fet la mitja del Maresme de Calella per primera vegada. Dir que aquesta cursa no entrava en els meus plans de fer-la pero em va tocar la inscripcio per internet i la vaig aprofitar, ja que jo tenia pensat fer la cursa d'Olvan. Hi havien uns 1500 inscrits i la mitja era totalment plana. Volia intentar acostar-me o rebaixar la marca que tinc de fa 3 semanes a Cambrils (1:17:52), pero feia molta calor i era un factor en contra. Els parcials de la cursa m'han sortit: 3:31, 3:40, 3:40, 3:39, 3:43, 3:44, 3:43, 3:45, 3:48, 3:45, 3:46, 3:36, 3:42, 3:39, 3:42, 3:45, 3:47, 3:49, 3:51, 3:51, 3:48. Fins la meitat del recorregut hem anat un grup d'uns 10 corredors amb la Hasna Bahom (la primera dona), en el km 10 hem passat amb 36:58 i ha hagut un canvi de ritme d'uns 5 corredors on jo també m'hi he ficat i hem marxat. El km 15 hem passat amb 55:30 i aqui hi ha tornat haber un canvi de ritme on s'ha trencat totalment el grup, jo m'he quedat al mig en solitari i han sigut els pitjors moments de la cursa ja que els parcials al km han anat enpitjorant en el tram final perdent aixi tota opció a millorar la marca que fins el km 15 anava bé per millorar-la. Al final he acabat amb un temps de 1:18:41 a la posició 23é de la general i 14é de la Categoria. He acabat bastant cansat ja que he passat una mala nit i a mes a fet molta calor, pero bastant content ja que a sigut la meva segona millor marca personal en mitja i tercera per sota de 1h20. Ara a entrenar fort i la proxima mitja serà segurament la de Cunit el dia 9 d'Abril, primera mitja que fare en dissabte a les 17h, haviam que tal és de perfil i com va correr a una hora en la qual jo entreno que es per les tardes. Avui he fet la cursa numero 85, ja queda menys per arribar a les 100 curses que si tot va bé serà entre el Juny i el Juliol. Salut i km's.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada