diumenge, 3 d’abril del 2011

CURSA DE FONS GIRONELLA-CASSERRES-GIRONELLA

Aquest matí he anat a fer per primera vegada i potser era l'ultim any que es feia la Gironella-Casserres-Gironella de 16,5km. A la linia de sortida erem 33 corredors, diria que es la cursa em menys participació que he fet mai, suposo que es degut a la seva duresa del recorregut. Només sortir ja comença a pujar a la sortida del poble direcció a Casserres. En arribar a la primera rotonda el grup ja era seleccionat i a partir d'aquí ja s'ha partit del tot, en Jordi Uró i el Roger Campoy del Barça ens han agafat uns metres, un corredor i jo anavem 3e i 4t i darrera no veiem cap corredor, els hi haviam agafat un bon tros que s'ha anat ampliant a mida que passaven els km. Em seguit aixi fins que a la pujada de sant pau ja arribant a Casserres, el Roger a cambiat el ritme i s'ha escapat, el Jordi s'ha quedat i nosaltres estavem a uns 100m mes o menys, el corredor que anava em mi el tenia vist que havia guanyat bastantes curses de muntanya, al arribar a Casserres m'havia agafat uns metres ja que hem pujat cap a l'esglesia i el corredor a cambiat el ritme per deixar-me, pero quan em girat a Casserres m'he tornat agafar i llavors venia la baixada que ja era el meu terreny, sabia que hi havien algunes pujades pero jo tenia que probar de deixa'l per assegurar-me el tercer lloc. He cambiat el ritme a la baixada i m'he escapat poc a poc. A la pujada de sant pau en direcció a Gironella he notat que s'ha m'ha acostat el 4t, pero he tornat a cambiar el ritme aquest cop a la pujada patint bastant i en arribar al terreny mes favorable he seguit apretant, en una curva he vist que s'havia quedat bastant i li tenia menjada la moral, m'he adonat que estava atrapant al 2n classificat i he intentat apretar, estava bastant lluny, pero li anava menjant terreny. En arribar al km 14 ja era tot baixada fins a la arribada, la 3a posicio estava assegurada i el segon no acaba de atrapa'l ja que li retallava alguns metres pero no lu suficient per supera'l. A l'arribada m'esperaven els meus pares, la xicota, la meva tieta i el meu avi i m'ha motivat molt al final poder disfrutar amb ells el 3r lloc. Els parcials de cada km han sigut: 4:11, 3:46, 3:56, 3:42, 3:43, 3:24, 4:14, 4:39, 3:25, 3:13, 3:37, 4:07, 3:22, 4:00, 3:18, 3:19, 3:12. He acabat els 16,5 km amb un temps de 1:01:20, en la 3a posicio de la general. Hem guanyat per equips i a part de la copa m'he endut una panera, ja que els 3 primers del equip s'enduien panera. El trofeu que ens han donat per equips hem decidit que li entreguessin a l'Albert Comellas que ens havia vingut a veure despres de l'accident que va tenir, ha fet l'esforç de baixar a Gironella i aixo es d'agraïr. Ara a preparar la mitja marató de Cunit que serà el Dissabte dia 9 d'Abril, serà la primera mitja marato que faig en Dissabte i la 15a a la meva vida. Salut i km's

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada