diumenge, 17 d’abril del 2011

2 CURSES AQUEST CAP DE SETMANA

Aquest cap de setmana he fet dues curses, el dissabte vaig fer el cross de Navas de 10 km i avui he anat a fer la cursa popular de les carpes d'Abrera de 6,5 km. Ahir feia una temperatura bastant bona per correr, no com l'any passat. Hi havia molta gent coneguda i es molt agradable saludar a tanta gent, acostumat anar a curses que no coneixo a ningu. A la sortida no volia cegarme amb el grup de davant ja que hi havia molt nivell i jo sabia el recorregut i com era bastant dur tenia pensat agafar-mo en calma i acabar amb forces. Just sortir ja es va formar un grup a davant d'uns 15 corredors i l'Albert llorens i jo ens vam quedar uns 5 o 10 metres d'ells al nostre ritme, al sortir del poble amb una forta pujada ja es va trencar el grup capdavanter, i vam començar avançar corredors poc a poc. En arribar al punt mes alt del circuit vaig veure que l'Albert s'havia quedat una mica. En agafar la baixada vaig atrapar al company que vam fer junts la Gironella-Casserres i vam anar junts un bon troç. El km 5 vam passar amb 18:24. Al km 7 em quedo una mica i perdo distancia amb el company, em quedo en solitari, miro enrrera i veig que estan bastant lluny, del km 8 al 9 se'm fa dur, al km 9 em recupero i ja veient que no perdre la posició disfruto del ultim km entrant al poble amb molta gent animant. Entro a la meta amb un temps de 38:12, el 10é de la general. A pocs segons entra l'Albert llorens que va fer el 11é molt contents tots dos comentem la cursa com ens ha anat. Ràpidament van arriban la gent coneguda, la bossa pesa molt i la porto al cotxe. Em preocupa que no arriba el meu pare, finalment veig que entra a la meta amb un temps de 54:54, em diu que se li a fet molt dura pero esta content d'haber-la acabat. L'entrega de trofeus em va semblar molt rídicula, només els 3 primers i el primer de la categoria, i les copes molt petites. Els parcials em van sortir: 3:15, 3:43, 4:26, 3:48, 3:27, 3:42, 3:57, 4:23, 4:02, 3:32. Avui diumenge he anat a fer la cursa popular de les carpes d'Abrera de 6,5 km amb el Pera i el Ballonga. Tenia les cames una mica tocades del cros d'ahir, pero tenia ganes de fer aquesta cursa ja que no era molt llarga i per fer una cursa diferent de barri. Despres de donar moltes voltes hem arribat al lloc, la urbanització era a d'alt de tot i les fotos que havia vist d'aquesta cursa passava per el costat del riu, aixi que ràpidament ens ha quedat clar que hi hauria bastanta pujada, cosa que no sabiem. Ens hem inscrit allà mateix i ens ha costat 1€, cosa que diu molt d'aquests 4 veïns que han fet una cursa que no tenen que envidiar res a moltes altres curses, hens han donat butifarra amb beguda, una semarreta de cotó, una bossa amb unes quantes cosses i a sobre hi havia sorteig de material. A més una cosa que m'ha impactat a sigut que en els 6,5 km hi havien 3 avituallaments d'aigua a casi un cada 2 km, aixo no ho havia vist mai en lloc. Hem escalfat una mica pels càrrers de la urbanització i hem vist les fortes pendents que hi havien, els dos companys m'anaven animant a que aquesta cursa podia quedar al podi, quan hem arribat a la linia de sortida he vist que erem uns 150 corredors, mes del que hem pensava. Només sortir un corredor s'ha posat a tirar, jo m'he col·locat a darrera seu i hem anat fent els km, quan m'he girat he vist que només portavem un corredor aprop pero ja estavem bastant destacats, hem fet un parell de km pel costat del riu, tenint-lo que atrevassar unes quantes vegades tenint que ficar-se a dins. Com haviem començat baixant molt, s'havia que quedava pujar bastant, nomes que hem agafat l'asfalt ha començat la pujada, s'ha m'ha escapat el primer classificat uns metres que ja no els hi he pogut recuperar, m'ha atrapat el 3r degut a que he començat a notar les cames cansades del cros d'ahir. M'ha avançat i ma deixat uns metres, però m'he pogut recuperar i a falta de 1,5 km he canviat el ritme, i despres de fer l'últim km de baixada molt ràpid m'he pogut escapar una mica. Al final he quedat 2n de la general amb un temps de 23:19. El Pera a quedat el 9é i el Ballonga el 12é. He quedat 1r de la categoria ja que a la general només tenia premi el 1r i m'he endut una copa. La cursa molt ben organitzada i hem acabat molt contents. Els parcials al km han sigut: 3:05, 3:39, 4:07, 4:16, 4:09, 3:24, 3:05 (500m). Ara la proxima cursa seran els 15km de Canovelles el dilluns de Pascua. També m'he apuntat al cros del 1 de Maig d'Artes. Salut i km's!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada