dilluns, 25 d’abril del 2011

CURSA DE FONS DE CANOVELLES

Bon matinal avui a Canovelles, era la primera vegada que la corria i també la primera cursa que feia en un Dilluns. Hem baixat amb el Ramon Pera de Puig Reig i també ha vingut l'Albert Llorens i la Lidia (la seva dona) de Navas. Primer han fet la cursa dels 5 km on la Lidia a quedat 3a de la general en Femines. A les 10h en punt han donat el tret de sortida a la nostre cursa que era de 15 km, també m'estrenava en curses d'aquesta distancia. Hem sortit i ràpidament ens hem col·locat al segon grup on hi havia portant el ritme l'Antonio Sevillano. L'albert volia anar amb mi, pero al km 3 m'ha dit que no podia aguantar aquell ritme de 3:25 el km que portavem i s'ha despenjat uns metres, jo al km 5 també m'he despenjat ja que anava bastant collat amb aquell ritme, hem passat els 5 km per sota de 17 minuts. Llavors hem agafat un cami de terra que ens ha portat a un circuit de cros molt maco, al km 11 hem tornat agafar l'asfalt fins la meta. El km 10 he passat amb 37 minuts. He anat des del km 5 sol fins el km 11 que m'ha atrepat un corredor que venia avançant poc a poc, llavors arribat el meu terreny, l'asfalt pla, m'he enganxat amb el noi que anava a ritme clavat de 3:30 i hem pogut avançar un parell de corredors fins a la meta, a 100 metres per la arribada l'he avançat i he pogut quedar el 18é de la general amb un temps de 55:28 final. He quedat a pocs segons de pujar al podi. L'Albert a quedat el 38é amb un temps de 57:23 i el Pera a quedat el 81é amb un temps de 1:00:24. Molt satisfet ja que han participat 1300 corredors i també perque els 10 primers d'avui eren d'èlit pur ja que quan els cridàven al podi deient l'historial i la majoria que si campeons d'Espanya de una cosa o de l'altre, aixi que satisfet ja que he pogut fer el temps que tenia pensat. Els parcials al km han sigut: 3:38, 3:18, 3:25, 3:37, 3:49, 4:11, 3:43, 3:45, 4:06, 3:54, 3:45, 3:31, 3:29, 3:29, 3:32. Ara a seguir entrenant i el diumenge que be anire a fer el cros d'Artés. Salut i km's.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada