diumenge, 10 d’abril del 2011

MITJA DE CUNIT

El Dissabte a la tarda vaig anar a fer la Mitja de Cunit. Era la primera vegada que feia una mitja per la tarda i el pitjor de tot era la forta calor que va fer aquest cap de setmana. La cursa que estava previst que començes a les 17:30 ho va fer finalment a les 18h, cosa que ens va fer passar uns 30 minuts de nervis de seguir escalfant, etc. però a la vegada també com mes passava la estona en teoria no tenia que apretar tant la calor que rondava els 30º. A la sortida ràpidament van marxar els 2 primers i ja no els vam veure mes en tota la cursa, jo em vaig posar amb un grup on anavem al principi uns 10 corredors i portavem un ritme de 3:40 que per mi era perfecte ja que es el que tenia pensat anar de bon principi. Al km 5 vam passar amb 18 minuts i el grup ja s'havia reduït a 5 corredors, jo anava bastant comode deixant tirar a un corredor del pratenc i un altre del Canovelles que portaven el ritme de 3:40 clavat. Al km 7 hi havia un km de pujada bastant dura i es van despenjar dos corredors mes, jo encara resistia a darrera dels dos corredors que portaven el ritme que en aquells moments erem 3,4 i 5ens de la cursa. Vam passar el km 10 amb 38 minuts i el corredor del Canovelles anava fent canvis de ritme per intentar despenjar-nos, agafava 3 o 4 metres pero els hi tornavem a recuperar. El recorregut feia 2 voltes al mateix circuit i per tant ja sabia el que em quedava. Al km 15 i despres de un canvi de ritme de nou del corredor del Canovelles ja em va acabar de despenjar, i em van anar agafant metres poc a poc el 3r i el 4t. No em tibaven les cames i em va començar a vindre un baixon, vaig mirar enrrera i el 6é el tenia bastant lluny però si seguia baixant el ritme m'acabaria atrapant. Veien que el podi se'm estava escapant i no podia fer-hi res em vaig desmoralitzar de tal manera que vaig passar uns moments bastant dolents fins que al km 19 em va passar un corredors, vaig intentar que no s'em escapes però anava massa petat, vaig mirar enrrera i vaig veure que venia el Pau Bartoló, em vaig refer una mica i finalment no em va atrapar. Vaig acabar a la 6ena posició de la general amb un temps de 1:20:06. Satisfet per la posició però no de com vaig acabar la cursa, en gran part la culpa va ser de la forta calor. Ultimament m'he estancat des de que vaig fer 1:17 a la mitja de Cambrils vaig fent 1:18,1:19,1:20 pero no milloro, a seguir entrenant per intentar rebaixar la marca en alguna altre mitja, pero aquest cap de semana no era la mitja adequada. Els parcials al km van ser: 3:39, 3:35, 3:41, 3:37, 3:39, 3:41, 3:48, 3:49, 3:46, 3:37, 3:42, 3:48, 3:52, 3:42, 3:47, 3:54, 3:56, 4:04, 4:26, 3:57, 3:59. Ara a seguir entrenant i el cap de semana que bé aniré a fer el cros de sant Jordi de Navas de 10 km el Dissabte a la tarda i el Diumenge segurament fare la Cursa de Muntanya de Sant Jordi de Cercs de 13,5 km. Salut i km's

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada