diumenge, 1 de maig del 2011

CROS D'ARTES

Aquest matí he fet per segon any consecutiu el cros d'Artés. Hi he anat amb ganes i amb la intenció de quedar dels 10 primers i sobretot baixar el temps de 41:51 que vaig fer l'any passat que eren 10,3 km. Aquest any havien allargat el recorregut 300 metres degut a la fira. La sortida molt ràpida i es destaquen el Sancho Ayala i el Toni Martin, jo em quedo al segon grup que hi anavem 5 corredors destacats de la resta, entre ells l'Albert Llorens, company en moltes curses, també hi anava el David Clavel del Manresa, el Miquel Riera i un company del Diedre. Hem anat junts fins al km 3 on s'ha trencat el grup, s'han escapat el Miquel i el David i jo m'he quedat en 5a posició a pocs metres de ells pero anava perdent poc a poc metres em ells i a derrera s'havien quedat tant l'Albert com el company del Diedre. Hi havia trofeu pel 5 primers aixi que he corregut en cap i anant controlant que no m'atrapés el 6é per assegurar el podi. Han anat passant els km i m'he trobat molt bé fisicament en tot moment. Al final he entrat en la 5a posició amb un temps de 39:10. Molt content ja que a part de millorar en uns 3 minuts el temps de l'any passat tot i ser mes llarg, he entrat al podi del 5 primers. M'han donat un trofeu molt macu i un parell d'ampolles de vi, a part al sorteig de material m'han tocat 50 € de regal per gastar a la tenda 2.0 de Manresa. Els parcials del km han sigut: 3:23, 3:36, 4:04, 4:13, 4:12, 4:07, 3:47, 3:35, 3:31, 3:11, 3:20. He acabat molt satisfet i molt motivat de cara a nous reptes. La setmana que bé tinc pensat fer 3 curses, 2 Dissabte i 1 el Diumenge. No ho he fet mai, pero algun dia te que ser el primer. Salut i km's!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada