diumenge, 29 de maig del 2011

ELS 10 KM DE GRANOLLERS

El Dissabte a la tarda vaig anar a fer els 10 km de Granollers. Feia bastant temps que no feia uns 10 km normals que no fossin crossos o curses de muntanya i per tant no sabia com estaria de ritme si hauria perdut una mica de velocitat al haber fet curses de muntanya. Vam baixar amb l'Albert i la Lidia, El Pera i la seva dona, el meu pare i la Jessi i jo. Despres d'un escalfament ben fet vam veure que passariem molta calor i que feia bastant vent de cara. Vam anar cap a la sortida que es feien a les pistes d'atletisme. La sortida molt ràpida i em vaig col·locar al capdavant, al sortir de les pistes vaig volguer agafar un ritme que em trobes bé, el primer grup d'uns 6 corredors se'm va escapar, hagués pogut anar amb ells pero no era el ritme que ami m'anava bé. Em vaig quedar al segon grup, erem uns 4 corredors, abans de sortir li vaig dir als companys que volia intentar entrar dels 10 primers, per tant estava ben col·locat per aconseguir-ho nomes tenia que intentar seguir el ritme que era clavat i no quedar-me. Al km 4 ens van atrapar 2 corredors i el grup ja era de 6 corredors. Despres del km 5 vam girar i ja no tenia el vent de cara pero era lleugera pujada. Al km 6 vam atrapar un corredor del grup de davant i el nostre grup es va trencar i jo no em vaig despenjar, ens vam quedar 4 corredors i per tant nomes tenia que intentar aguantar el ritme que cada vegada em costava mes (va ser tota l'estona entre 3:28 i 3:32). Al km 7 vam atrapar un altre corredor del grup de davant que ja feia estona que s'havia trencat, i vam veure el que anava 4t en aquell moment que li anavem menjant terreny, per tant anavem 5é, 6é, 7é i 8é. Les coses anaven com jo volia, pero començava a perdre uns metres amb el grup, apretava les dents i em tornava a enganxar, i aixi fins que al km 8 em vaig despenjar del tot, em va vindre una petita pàjara entre la calor i el ritme afixiant sumant-hi l'aire que feia era complicat. Al km 9 em va avançar un corredor que s'havia quedat despenjat anteriorment, i no mi vaig poder ni agafar al seu darrera, em costava molt correr i em pensava que no arribaria. A pocs metres de l'arribada em va avançar el 9é, em vaig girar i vaig veure que quedaria 10é ja que el que venia darrera estava molt lluny. Assegurat el top ten, ja estava satisfet i vaig acabar entrant a la meta amb un temps de 36:12 (1:20 pitjor que la meva millor marca). Vaig acabar satisfet pero molt cansat i desidratat. Els parcials a cada km van ser: 3:10, 3:33, 3:32, 3:36, 3:28, 3:32, 3:42, 3:44, 3:51, 3:48. El Pera va fer marca personal amb un temps de 37:56 i va quedar el 20é. L'Albert va quedar el 24e. La Lidia va fer 47 minuts i va quedar la 9a femina. I el meu pare va fer 51:05 i va quedar el 276 de la general. El Diumenge tenia pensat anar a fer la Baga - Coll de Pal, però despres de que el Barça guanyes la Champions ho vam anar a celebrar i ens hem anat a dormir passades les 3 del matí i per tant al final no he anat a fer la cursa. Aixi que la cursa 100 tindrà que esperar al proxim 4 de Juny (Dissabte) a Campdevànol que fare els 10 km. Salut i km's.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada