diumenge, 15 de maig del 2011

RIU CORNET I CROS DELS TRAGINERS

Aquest cap de setmana he fet 2 curses mes. El Dissabte a la tarda vaig anar a fer la cursa del Riu Cornet de Sallent de 13,3 km. Al arribar allà i tal com deien les previsions va caure un aigüat que deu ni do, pero vam fer la cursa igualment, el moment de la sortida va parar i ens va deixar començar sense mullar-nos. Vam sortir i ràpidament va marxar un grup a davant, com que hi havia diners als 10 primers hi havia un nivell molt alt i bastants marroquins aixi que jo anava a fer la meva cursa a intentar baixar el temps de l'any passat i acabar-la sense cap problema. Despres de fer la pujada de sortida del poble on ja es posa totom al seu lloc de la duresa que te em vaig enganxar amb el Noguera del Club atletic Berga i vaig intentar aguantar-li el ritme, la meva intenció era arribar a d'alt de tot amb ell i a la baixada jo sabia que portava un ritme mes bo, pero al km 4 em vaig despenjar una mica degut a que ell m'anava cambiant al ritme per aconseguir despenjar-me. Vaig arribar al km 6,5(on es dona la volta) amb un temps de 25:30. En aquells moments anava en la posició 15a i a davant hi havia un grup de 4 a uns 100m on hi havia un que s'enduia diners ja que el primer local estava entre els 10 primers i per tant el 11é tambe s'enduria algo, vaig apretar fort baixan per intentar acostar-me, al km 9 vaig atrapar a un marroqui i al km 10 vaig començar a veure el Noguera, li anava menjant terreny per moments, ell es girava i li estava menjant la moral, pero finalment em van faltar uns 200 metres per guanyar-lo ja que vam entrar junts separats per un parell de segons. Al final vaig quedar a la posició 14a igual que l'any passat pero amb un temps de 48:10 millorant em 3 minuts el temps de l'any passat que era de 51:14. Aixi que molt satisfet ja que aquest any hi havia mes nivell i vaig quedar a la mateixa posició. Els parcials de cada km van ser: 3:59, 3:44, 3:49, 3:52, 3:57, 3:58, 3:45, 3:33, 3:31, 3:39, 3:33, 3:27, 3:16, 2:59 (ultims 300 metres)

El Diumenge al matí vaig anar a fer el cros dels traginers de Balsareny també per segon any consecutiu. Feia un sol espatarran, pero el dia abans havia plogut molt i no sabia com estaria el terreny ja que hi havia llocs que era bastant tecnic. Molta gent coneguda com el meu pare, el Pera, el Carrillo, l'Albert, la Lidia, el Ballonga (espectador), el Casals, l'Albert comellas (espectador), aixi que era com correr a casa. Des del primer metre de la cursa que vaig anar primer, ja que em vaig posar a davant i vaig anar marcant el ritme, primer erem 4 (el Pera, l'Albert Lloren, el Jordi i jo), pero quan va començar la pujada al castell al km 1 ja ens vam quedar l'Albert i jo. Al arribar a d'alt vaig agafar uns metres, però mels va tornar a recuperar en la baixada, pero al km 4 ja me'n vaig anar en solitari. Vaig anar traçant els camins i corriols molt macos fins arribar un altre cop al poble mirant endarrera timidament de tant en tant per controlar que no se'm escapés la victoria. Al final vaig guanyar la meva 4a cursa des de que va començar l'any amb un temps de 37:52. Era la 5a cursa que feia en 2 setmantes i la 3a victoria. M'han donat un pernil i una bossa de la marca quinton amb molts productes. A part m'ha tocat una ampolla amb la rinyonera quechua. Aixi que estic molt satisfet de com m'estan sortint les coses i cada dia estic mes motivat per seguir entrenant i gaudint d'aquest esport que es tant sa i tan maravillós. Els parcials al km han sigut: 3:46, 4:21, 4:03, 4:04, 4:20, 3:52, 3:51, 3:58, 3:54, 3:48. Ara a seguir entrenant i la setmana que bé fare la Pujada i Baixada a Queralt, que es una cursa de casa i a la que li tinc molt de carinyo encara que no sigui el meu terreny. Salut i km's!!

2 comentaris:

  1. Xavi, felicitats crack per les dues curses, bé, per totes en general, una altra victoria noi!!! wualaaa diumenge 29 et deman-ho un autògraf, cul.....ons, ejejejej bé cuida't, sort per diumenge i entrena foooort!!!
    Jose Enrique

    ResponElimina
  2. Jose, ja tinc ganes de coincidir en alguna, haviam el 29 a la de Baga a Coll de pal com ens va!! Demà vaig a fer la pujada i baixada a queralt, espero no fer-me mal!! Kuidat molt i ens veiem haviat!!! Salut
    Xavi

    ResponElimina