diumenge, 8 de maig del 2011

OBJECTIU ASSOLIT!!! 3 CURSES EN UN CAP DE SETMANA

Aquest cap de setmana m'havia proposat un repte que era poder fer 3 curses en 24 hores. Aixi que el dissabte al matí vam anar cap a Odena (al costat d'Igualada) amb el Pera i la seva dona, l'Albert i la Lidia de Navas i la Jessi i jo. Era una cursa de 10,5 km de terra es l'únic que sabiem, aixi que al arribar al poble, era molt petit 4 cases contades vam anar a buscar el dorsal i cap a buscar un bar per pendre algo fins que arribes la hora de sortir. Van començar arribar corredors i entre gran i petits debiam ser uns 200 corredors com a molt. Van donar la sortida i al veure que el ritme era bastant baix em vaig posar a davant just al costat de l'Albert i el Pera, ens vam mirar i l'Albert em va proposar de marxar nosaltres dos ja que aquell ritme era lent. Dit i fet vam començar a marxar i vam anar agafant avantatge amb els altres corredors. Al km 3 jo anava molt fresc i anava mirant endarrera comentat la cursa amb l'Albert veient que el 3r estava bastant lluny i ja casi no el veiem vaig decidir marxar i fer la cursa en solitari. Vaig anar fent el circuit molt trencacames, pero molt bonic a la vegada i gaudint molt dels paisatges. Al arribar al km 9 vam arribar al poble pero ens van desviar per entrar per l'altre punta del poble. Al final vaig entrar a la meta el primer classificat de la general amb un temps de 37:33 guanyant aixi la meva segona cursa aquest any. Seguidament a uns 50 segons va entrar l'Albert en segona posició. El tercer va entrar a 2 minuts meus i el Pera va entrar en 4a posició quedant aixi primer de la seva categoria amb un temps de 39:43. La Lidia va entrar primera de la general en dones completant aixi un ple absolut ja que tots ens vam endur premi els que van baixar amb mi. Vam anar a dinar a Igualada i llavors la Jessi i jo ens vam quedar a fer la milla de Martorell que es feia a les 20h. Jo tenia les cames una mica tocades pero em feia gracia tornar a fer una milla, pero al veure el circuit em vaig donar compte de la duresa d'aquesta milla ja que pujava bastant. Quan va arribar la hora de la cursa em vaig donar compte del alt nivell que hi havia a la meva carrera, ja que hi va haber uns quants corredors que els van presentar com a medalles d'or en carreras importants. Erem uns 25 corredors, jo tenia clar que tenia que fer la meva cursa i anar a la meva ja que no podia pas competir amb gent tant bona. Tret de sortida i ràpidament perdo el primer grup, em quedo a la posició 15 o per allà i amb costa molt agafar aquell ritme tant ràpid, eren 3 voltes a un circuit i despres de fer la primera em vaig començar a trobar millor encara que em trobava les cames molt cansades vaig començar avançar gent. Finalement vaig entrar a la posició 9a amb un temps de 5:13. Una dutxa i cap a casa a sopar i descansar ja que el dia seguent a les 9h feia la cursa de muntanya de la Pobla de Lillet de 11,5 km. El diumenge vaig pujar a la Pobla amb el Carrillo, el meu pare, el Figols, la Jessi i jo. Havia passat mala nit pero les ganes van poder i vam anar cap allà, uns minuts d'escalfament per possar les cames a lloc i cap a la sortida. Sortida ràpida i em poso a darrera d'un noi i del Albert Comellas (el jardiner) i començem a pujar, vam anar pujant i jo estava ben enganxat a ells sense despenjar-me, l'Albert feia la mitja marató, però l'altre corredor feia la mateixa cursa que jo. Despres de 3 km molt durs miro endarrera i veig que anem nosaltres 3 ven sols i que les coses pintan bé ja que jo pujo sense problemas i no em fa mal res. Al km 4 ens quedem l'Albert Comellas i jo a davant i l'altre corredor es despenja una mica. Arribem a d'alt i les dues curses es separen, l'Albert s'envà cap al circuit de la mitja i jo començo a baixar pel mig del bosc ben sol, em giro en un tros de recta i veig el 2n bastant lluny, estava moll i relliscava una mica, baixava bastant ràpid i vaig tindra uns quants sustos. Al km 7 em perdo en un camí ja que estava mal marcat i no es veia gaire bé, després d'una estona sense veure marques em giro i faig uns 500metres de més, torno endarrera i em trobo el 2n que em m'ensenya per on es tenia que tirar, perdo bastant temps pero ràpidament torno a marxar en primera posició i em destaco. Al pas pel control em diuen que vaig primer i ser que queda només baixada, tinc que mirar de no fer-me mal pero controlant que no m'atrapin per darrera. Al km 9 em torno a perdre pero ractifico ràpid i no perdo molt temps, estava bastant nerviós ja que no volia perdre tot el que havia conseguit fins aquell moment. Al km 10 veig al poble aprop ja queda poc per acabar la cursa, ultimes baixades tècniques i faig una timida mirada endarrera per veure si tenia gaire aprop el segon, veig que no se'm escapa la victoria i ja començo a disfrutar de una nova victoria. Entro al poble ultims metres i entro a la meta el primer classificat de la general de la cursa express amb un temps de 1:08:17. Amb 50 segons del segon classificat. Molt content i satisfet de la cursa que he fet de les 2 victories aconseguides aquest cap de setmana. Despres d'haber aconseguit fer les 3 curses i haber-les acabat amb forces i amb ganes m'ha ensenyat a que l'entrenament que he fet aquest ultims mesos estan començant a treure el seu fruit. El que està clar que aquest ritme de curses no es pot fer gaire sovint i que no crec que torni a fer al menys amb molt temps. Ara la setmana que bé faré 2 curses, el dissabte a la tarda la cursa de riu cornet a Sallent de 13,5 km i el diumenge encara no se si anar a fer el cros dels traginers de Balsareny de 10 km o la cursa del corriol de Solsona de 10,8 km. Salut i km's

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada