diumenge, 26 de juny del 2011

CURSA MUNTANYA PUIGMOLTÓ 19 JUNY I PLATJA BLANES

El Diumenge passat vaig fer la cursa del Puigmoltó de Sant Bartomeu del Grau de 12 km. Era una cursa de muntanya, per tant no era el meu terreny, pero hi vaig anar amb les ganes de haviam que passaria. Feia bastant fred per la epoca que erem, pero en el moment de la sortida ja havia marxat el fred o almenys la sensacio. Despres de fer els 2 primers km de baixada pel poble per asfalt anavem al cap davant de la cursa amb bastants corredors, diria que mes de 10, pero en agafar el cami ja ens vam posar en fila india i el grup es va anar reduïnt. Al final ens vam quedar uns 9 corredors, jo anava el 8é. En un troç de corriol hi va haber una caiguda entre dos corredors i alla va ser per mi on es va trencar el grup ja que els 3 o 4 que anaven per davant es van escapar una mica i nosaltres vam perdre bastant. Sem feia dificil seguir aquell ritme pels camins ja que jo soc mes d'asfalt i vaig deixar passar el 9é per intentar seguir-lo ja que a davant se'ns havian escapat una mica. Anava malament, passava els pitjors moments de la cursa, era pel km 4 o 5 i vaig perdre al Ramon Capdevila que anava el 8é. En agafar un camí mes ample va començar la meva remontada, vaig poder començar a correr com ami m'agradava. Vaig avançar al Ramon, i em vaig escapar, en agafar un corriol de pujada vaig atrapar al 7é i al Albert Llorens (que sempre anem junts). Els vaig avançar i mes endavant vaig atrapar al 5é i el vaig deixar. En un moment d'inspiració vaig creure que podria pujar al podi ja que a 2 km de l'arribada vaig veure el 2n destacat i al 3r i 4t que anaven junts, no estaven gaire lluny per les cames ja no estaven per tonteries, aixi que no va poder ser. Finalment vaig acabar en la 5a posició de la general amb un temps de 52:56. Els parcials al km van ser: 3:09, 3:14, 3:53, 3:44, 4:02, 4:20, 5:10, 5:27, 3:18, 4:53, 6:27, 6:41. En acabar la cursa vam acabar de passar el dia a Blanes a la platja, que tot i que no va fer gaire bon temps ens ho vam passar de conya amb l'Albert, la Lidia, el Ramon i la familia i la Jessi. Salut i km's!!

1 comentari:

  1. esta molt be el blog, continua aixi i arribaras lluny, al menys entreteniment no et falt, deus tenir un rellotge que te mes de 24h per dia, una braçada per tots "tres".......julio

    ResponElimina