dimarts, 12 de juliol del 2011

CURSA MIG FONS ANDORRA 10 KM

Aquest cap de setmana passat vaig tocar mar i muntanya. El Dissabte vam anar a Calella a montar a la Banana (es com un cuc llarg que hi van unes 8 persones i et tiba una barca) i a montar en "Cayak" i a passar el dia a la platja amb la colla del Camping. I el Diumenge vam anar a fer la cursa d'Andorra de 10 km per segon any consecutiu. Van pujar també el Ramon Pera i la familia, l'Albert i la Lidia, el Jose Enrique i la familia, el Julio i la familia, el meu pare, la Jessi i jo. Era una cursa especial també perque estrenavem les noves semarretes. Despres d'escalfar una estona i saludar a la gent que ens anem veient cada cap de setmana a les curses vaig notar la forta calor que feia per vist que erem a Andorra i també molta humitat. La sortida com sempre ràpida i amb el gran nivell que hi havia (ja que es pensaven que hi havien diners) ja es van escapar dos corredors de Kenia i un marroquí seguit del campió de la lliga championchip i un altre corredor d'èlit. Despres venien 3 o 4 corredors i mes endarrera ja venia el grup on hi era jo que venia amb mi el Jose Enrique, l'Antonio Sevillano i un parell de corredors mes. En arribar al km 4 (al punt mes alt del recorregut) haviam pujat a un ritme entre 3:35 i 3:40, el Sevillano marca el ritme clavat. A la baixada fins el km 7 vam anar entre 3:30 i 3:35 seguint el ritme bo. Al km 7 em vaig trobar amb forces i aprofitant que erem al punt mes baix i que quedava tot pujada vaig fer un canvi de ritme per intentar marxar del grup ja que s'havia enganxat un altre corredor i venia en progressió. Em vaig escapar i vaig posar un ritme que anava bastant forçat pero era necessari ja que hi havia un corredor que venia en progressió que no el tenia gaire lluny. En entrar a les pistes d'atletisme es tenia que fer 1 volta i mitja, portava el corredor bastant enganxat i jo no volia perdre la posició, anava molt "matat", pero vaig veure a la Jessi, l'Albert, la Lidia, la familia del Pera i el Jose i em van animar que vaig treure forces per seguir apretant, vaig tencar els ulls i apretant a tope li vaig treure uns metres mes que ja van ser suficients per mantenir la posició, em vaig girar i vaig veure que ja era dificil que em prengues la posició, vaig entrar a meta i va ser la primera vegada que tenia ganes de vomitar en acabar una cursa, potser per la calor, o per l'esforç, no ho se encara, passes una estona fins que et recuperes que penses que el cor t'estallarà, que et vindrà un "patatus", però quan han passat un parell de minuts ja tornes a ser el de sempre, menjes i beus una mica i llavors ja nomes et queda savorir la teva cursa i treure les bones i les no tan bones sensacions. Al final vaig entrar a la posició 11é de la general i 2n de la categoria senior. Vaig fer un temps de 36:09, els 3 ultims 10mils que he fet han sigut de 36,17, 36:00, 36:09, aixi que estic estancat amb el 36, haviam si de cara a la temporada que bé puc tornar als 34 i baixar marca. Em va fer molta ilusió poder tornar a correr amb un gran corredor i un gran company com es el Jose Enrique, també vam compartir podi ja que ell va fer 3e de la categoria, espero que haviat podem tornar a repetir una altre cursa junts perque es un crack i sempre m'agrada poguer correr amb gent aixi i aprendre d'ells, com també el Antonio Sevillano, que cada cursa aprenc mes a portar un ritme i a dosificarme per acabar les curses apretant i no perdent posicions com fins ultimament. Ara a preparar fort la mitja marató per relleus que farem dissabte que bé, faig equip amb el Ramon Pera i l'Albert, haviam com ens va. Salut i km!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada